کد مطلب: ۴۲۱۳۸

بازار نفت به وضعیت توازن بازگشته است

وزیر نفت عربستان گفت: «ما شاهد هستیم که بازار نفت به وضعیت توازن بازگشته است. عرضه و تقاضا تقریبا برابر است. در واکنش به این توازن وضعیت بازارها شروع به بهبود کرده است.» تجارت نیوز: وزیر نفت عربستان گفت: «ما شاهد هستیم که بازار نفت به وضعیت توازن بازگشته است. عرضه و تقاضا تقریبا برابر

وزیر نفت عربستان گفت: «ما شاهد هستیم که بازار نفت به وضعیت توازن بازگشته است. عرضه و تقاضا تقریبا برابر است. در واکنش به این توازن وضعیت بازارها شروع به بهبود کرده است.»

تجارت نیوز: وزیر نفت عربستان گفت: «ما شاهد هستیم که بازار نفت به وضعیت توازن بازگشته است. عرضه و تقاضا تقریبا برابر است. در واکنش به این توازن وضعیت بازارها شروع به بهبود کرده است.»

به نقل از رویترز، بر اساس گزارش رسانه های دولتی عربستان، وزیر نفت عربستان و دبیرکل اوپک بر روی این موضوع اتفاق نظر دارند که بازار جهانی نفت در مسیر رسیدن به توازن قرار دارد و قیمت ها در حال ثابت شدن است.
بر اساس این گزارش، خالد الفالح و محمد بارکیندو، دبیر کل جدید سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) در شهر ظهران عربستان با یکدیگر دیدار و درباره نقش اوپک در حفظ ثبات بازار نفت بحث و تبادل نظر کرده اند.
الفالح گفت عربستان به دنبال این است که از طریق اوپک نقش خود در تامین تقاضای رو به رشد جهانی برای نفت را ادامه دهد و به مشتریان نفتی درباره قابل اعتماد بودن خود در زمینه تداوم جریان عرضه اطمینان دهد.
به گزارش تسنیم، الفالح همچنین گفت وضعیت بازار نفت در حال بهبود است و عرضه و تقاضا تقریبا در حال رسیدن به توازن است.
وی افزود: «ما شاهد هستیم که بازار به وضعیت توازن بازگشته است. عرضه و تقاضا تقریبا برابر است… در واکنش به این توازن وضعیت بازارها شروع به بهبود کرده است.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.