کد مطلب: ۵۳۰۴۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازداشت مهناز صادقی واقعیت دارد؟

بازداشت مهناز صادقی واقعیت دارد؟

مهناز صادقی، کارشناس بازار سرمایه که به واسطه پیش‌بینی شاخص هشت میلیونی بورس مورد توجه قرار گرفته بود، شایعات درباره بازداشت خود را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دوره صعودی شاخص نیمه اول سال ۹۹، در کنار رئیس جمهور که در آن دوران مردم را برای ورود به بورس تشویق می‌کرد، کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی‌های متفاوتی را درباره آینده بورس ارائه می‌دادند. اما در دوره نزولی شاخص، بسیاری از کارشناسان سیاست سکوت را پیش گرفتند و اظهارنظرها درباره بازار سهام به حداقل رسیده بود.

مهناز صادقی، کارشناس بازار سرمایه که پیش‌بینی‌ شاخص هشت میلیونی را برای آینده بازار مطرح کرده بود مدتی است که فعالیت خاصی در شبکه‌های اجتماعی ندارد. در عین حال، چند روزی است شایعه بازداشت مهناز صادقی در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود.

اما مهناز صادقی در گفتگو با تجارت‌نیوز شایعه بازداشت شدنش را تکذیب کرد و توضیح داد که از پاییز و زمستان سال گذشته درگیر برخی از مسائل حقوقی شده اما آن‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

او با بیان اینکه علاقه دارد به فعالیت در فضای مجازی ادامه دهد، ادامه داد: با توجه به اینکه درگیر برخی از مسائل حقوقی است، فعلا در فضای مجازی فعالیتی نمی‌کند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام.دوستان عزیز.اگر آستانه صبر تحملتون را بالا ببرید همه چیز درست میشه به امیدخدا

  • مظلوم

    حکم اخلال در نظام اقتصادی کشور چیه ؟

  • حسین

    ایشون فقط در مثبت بودن بورس ظاهر میشه!!!
    و مردم رو تشویق میکنه!!
    و در وقت ناراحتی مردم فرار رو بر قرار ترجیح داده.
    خانم‌صادقی ان شاءالله بورس مثبت بشه برگردیم ببینیم مردم با شما چجور برخورد خواهند کرد!!
    هر چند که مطمئنم زبان شما دراز خواهد بود!!!

  • آشناي ناشناس

    کسانی که به حرف این و اون زندگی میکنند باید منتظر عواقب آن هم باشند تا کی میخواهید دستتان را بگیرند و شمارو راه ببرند باید کمی تلاش کنید و راه رفتن یاد بگیرید باید خیلی زمین بخورید و بلند شوید چون خودتان زمین میخورید ازش درس میگیرید و دیگر به دیگران ناسزا نخواهید گفت
    البته بنده هم مثل شما بیشتر سهامم رو از طریق سیگنال خریدم ولی از اولش مسئولیت آن را به عهده گرفتم همزمان هم شروع به یادگیری و پرس و جو گرفتم
    در این علم هیچکس به حد اعلا نمیرسد و هیچکس نمیتواند ادعا کند که به بالاترین درجه رسیده است در برخی موارد تحلیل بزرگترین تحلیلگران نیز ب نتیجه عکس میدهد

  • ناشناس

    این خانم سازماندهی شده وارد معرکه خالی کردن جیب مردم شد.
    سواد انچنانی نداره و تجربه کل کارش تو بازار مالی تا قبل از پروژه ی خالی کردن ۲سال بود.
    اینکه این خانم با چه شخصی وابستگی داشت و خیلی از تازه واردها به حرف امثال بنده ک سالهاست فعالیت مستمر تو بازارهای مالی جهانی دارم گوش نمیکردن بماند.
    ولی این چیز عجیبی نیست مدیران بی سواد مملکت کارگزارهای بیسواد استخدام میکنن ک از بی اطلاعی مردم سواستفاده کنند

    • ایران

      سلام دوست عزیز با تجربه و با سواد .. بنده شاخص کل را 10 میلیون واحد و مرحله بعد که 10 سال آینده باشد 70 میلیون واحد میبینم.

  • مهناز صادقی بدبختم کرد

    گور بگور شده دیگه نیستش؟تو منفی بازار رمید و کپیده شاخص هشت میلیونی تو سرت بخوره قبل از اینکه از کشور خارج بشه بگیرین این بی سواد طماع را

  • مهناز صادقی بدبختم کرد

    لطفا ای کسانی که با یک تیک منفی از بازار فرار کرده ای وجدان داری نمک به زخم مردم نپاش ما دیگر چیزی برای عرضه نداریم و از دست دادن

  • مهناز صادقی بدبختم کرد

    فرار شما از بازار هم روی بی سوادیتون بوده نه زرنگی

  • ناشناس

    خاک عالم بر سر بورس که پیش بینی کننده اش ایشونه.
    اف اف اف

  • جلال

    من یکی، به شخصه، با حرفها و تبلیغات همین خانم توی تله بورس افتادم. یکصد و پنجاه میلیون بی زبان رو ریختم بورس، الان شده چهارده میلیون تومان. در حالی که اگه تحت تاثیر اغواهای این آدم قرار نمیگرفتم و پولم را سکه، دلار، طلا،… اصلا آهن قراضه میخریدم، الان پولم 500 میلیون تومان شده بود…. بهت سرکار خانم صادقی، خیر نبینی سرکار خانم صادقی.

    • ناشناس

      این حتی مدرک دیپلم هم نداره