کد مطلب: ۷۴۵۸۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادهای بورسی کمترین بازدهی را داشتند؟

کدام نمادهای بورسی کمترین بازدهی را داشتند؟

معاملات هفته گذشته بورس در حالی رقم خورد که اکثر نمادهای بورسی افت قیمتی داشتند. این گزارش نمادهایی که در هفته دوم دی ماه کمترین بازدهی را داشتند بررسی می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات هفته گذشته بورس در حالی رقم خورد که اکثر نمادهای بورسی افت قیمتی داشتند. این گزارش، نمادهایی که در هفته دوم دی ماه کمترین بازدهی را داشتند بررسی می‌کند.

شاخص کل بورس تهران در هفته اخیر با رشدی مناسب به عدد یک میلیون و 647 هزار واحدی رسید و در این هفته با کاهش 4.2 درصدی، سطح یک میلیون و 579 هزار واحد را تثبیت کرد.

از سوی دیگر، تمامی شاخص‌ها در این هفته روند نزولی داشتند؛ به طوری که شاخص کل هم‌وزن با افت 1.6 درصدی در ارتفاع 473 هزار و 199 واحدی قرار گرفت.

جدول زیر نمادهایی که در هفته دوم دی ماه 1401 کمترین بازدهی را از خود را نشان دادند نمایش می‌دهد.

کمترین بازدهی

نمادهایی که در هفته دوم دی ماه کمترین بازدهی را داشتند.

همان‌طور که در جدول مشخص است نماد ولبهمن با افت 22.44 درصدی در این هفته کمترین بازدهی هفته دوم دی را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است این نماد با سرعت به سمت حمایت 284 تومانی خود در حرکت است. باید دید این سطح حمایتی می‌تواند از ریزش بیشتر گدنا جلوگیری کند؟

پارتا و فرآور نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در هفته دوم دی ماه 1401 عملکرد خوبی را از خود نشان ندادند. این دو سهم به ترتیب 13.76 و 13.58 درصد در هفته اخیر افت قیمتی داشتند.

برای مطالعه بیشتر به بخش کدال تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید

    تشکر از تجارت نیوز که بعد از ۳ سال در پی افزایش قیمت سهام های فعال در بورس است، تشکر از شما که به دنبال حفظ سرمایه های جمعیتی از هم وطنان هستید که یارای سرمایه گذاری در مسکن، طلا و سایر بازارهای موازی هستند، واقعا درود بر شرفتان. دستتان درد نکند.

  • ناشناس

    سال ۹۹ حدود ۸۰۰ میلیون تومان پول بی زبان را آوردم تو بورس ‌ اکنون سرمایه ام با ضرر و زیان ۷۵ درصدی رسیده به حدود ۳۵۰ میلیون تومان. سال ۹۹ با ۸۰۰ میلیون تومان می توانستم ۲ تا مغازه ی ۴۰۰ میلیونی بخرم . اکنون هرکدام از اون مغازه ها رسیده به حدود ۲ میلیارد تومان!!!!!!!!!!!!!
    اگه فردا صبح سرمایه ی بنده به ۸۰۰ میلیون تومان هم برسه ، باز هم در ضرر و زیان هستم. خدا از سر تقصیرات بانیان سقوط بورس نگذره.

  • در پی حیات ابدی

    من یک بیسواد آلزایمری هستم که مال دنیا اصلا برام مهم نیست .گاهی وقتها در کوچه بازار درگیری بین مردم را می بینم بخاطر یک نوشابه یا هزار تومان کم و کسر بشدت دعوا و درگیری راه میافتاد
    بنظر میرسد که خداوند پول هنگفت را در اختیار مردان با سعه صدر عظیم
    قرار میدهد
    تا در صورت از دست رفت هم بتوانند صبر جمیل پیشه کنند.