کد مطلب: ۴۶۱۴۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز اوراق خرید مسکن / «تسه» از ابتدای امسال چقد سود داده است؟

آنالیز اوراق خرید مسکن / «تسه» از ابتدای امسال چقد سود داده است؟

آخرین اوراق تسهیلات مسکن ارائه شده در سال گذشته (تسه۹۸۱۲)، از ابتدای سال جاری تا به امروز (۱۸ تیر ماه) با افزایش تقاضا از سوی فعالان این حوزه توانست قیمت خود را با ۳۱٫۴۹ درصد افزایش از کانال ۵۶ هزار تومان به کانال ۷۴ هزار تومان برساند.

آخرین اوراق تسهیلات مسکن ارائه شده در سال گذشته (تسه۹۸۱۲) از ابتدای سال جاری تا به امروز (۱۸ تیر ماه) بازدهی ۳۱٫۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اوراق تسهیلات مسکن اسفند ماه سال ۱۳۹۸(تسه۹۸۱۲) که در اسفند ماه سال گذشته با قیمت اولیه ۵۶ هزار و ۸۶۰ تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در فروردین ماه با افت قیمت قابل توجهی مواجه شد.

قیمت تسه۹۸۱۲ در فروردین ماه امسال با افت ۱۹٫۳ درصدی از ۵۶ هزار تومان به ۴۵ هزار تومان کاهش یافت.

اما در اردیبهشت ماه امسال، اوراق تسهیلات مسکن همزمان با افزایش قیمت مسکن، روند صعودی به خود گرفت و توانست افت قیمت فروردین ماه را جبران کند.

قیمت تسه۹۸۱۲ در اردیبهشت ماه امسال با رشد بیش از ۴۳ درصدی از ۴۵ هزار تومان به بیش از ۶۵ هزار تومان افزایش یافت اما باز هم در خرداد ماه امسال تغییر روند داد و با افت بیش از ۹ هزار تومان به کمتر از قیمت اولیه خود در اسفند ماه سال گذشته رسید.

3345

پس از افت قیمت تسه در خرداد ماه، بازار مسکن شاهد افزایش قیمت تسه از ابتدای تیر ماه بوده، به طوری که اوراق تسهیلات مسکن با تشکیل روند صعودی خود از ابتدای تیر ماه امسال تا به امروز (۱۸ تیر ماه) با رشد بیش از ۳۱ درصدی قیمت به بیش از ۷۴ هزار تومان رسیده است.

در مجموع، آخرین اوراق تسهیلات مسکن ارائه شده در سال گذشته (تسه۹۸۱۲)، از ابتدای سال جاری تا به امروز (۱۸ تیر ماه) با افزایش تقاضا از سوی فعالان این حوزه توانست قیمت خود را با ۳۱٫۴۹ درصد افزایش از کانال ۵۶ هزار تومان به کانال ۷۴ هزار تومان برساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    واقعا که خجالت آوره هر بلایی دلتون میخواد سر این مردم بیچاره میارید قیمت مسکن که سرسام آوره این هم از وام دادنتون هم سود بالا و هم قیمت اوراق بالا واقعا چطوری شب سرتون رو میگذارید زمین و خوابتون میبره انشالله که بلند نشین

  • علی

    روی هرچیزی که دست گذاشتین گند زدید بهش مثلا وام رو بالا بردید که قدرت خرید بالا بره اونوقت به همون اندازه دارید پولشو دوباره بعنوان خرید اوراق از مردم بیچاره پس میگیرید خون مردم رو تو شیشه کردید خدا ازتون نگذره