کد مطلب: ۷۵۱۲۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟

در هفته آخر دی‌ماه سال 1401 ثعمرا با رشدی 34.14 درصدی بهترین عملکرد هفته را از آن خود کرد. این شرکت که در حوزه انبوه سازی، املاک و مستغلات فعالیت می‌کند توانست به ازای هر سهم 99 تومان سود محقق کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته آخر دی‌ماه بورس در حالی پایان یافت که سهامداران، شاهد روزهای خوش بازار سرمایه بودند. به طوری که در این هفته تنها در روز شنبه نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افتی نه چندان چشمگیر مواجه شد.

اما در ادامه با وجود تعطیلی بورس در روز یکشنبه، شاخص کل در روز دوشنبه قدرتمند ظاهر شد و با جهشی 2.25 درصدی خود را به سطح یک میلیون و 680 هزار واحدی رساند.

همچنین این نماگر در روزهای سه‌شنبه و چهار‌شنبه به ترتیب 0.38 و 0.12 درصد رشد کرد و در ارتفاع 1.689 میلیونی به کار خود خاتمه داد.

شاخص کل‌وزن نیز در این هفته جذاب بورس با رشدی 4.39 درصدی همراه شد و در ارتفاع 526 هزار و 188 واحد ایستاد. لازم به ذکر است این نماگر در روز دوشنبه، بیست و ششم دی‌ماه افزایش 3.06 درصدی را ثبت کرد و نشان داد که شرکت‌های کوچک هم در این دوره رونق بورس سهم دارند.

بیشترین بازدهی هفتگی

در هفته آخر دی‌ماه سال 1401 ثعمرا با رشدی 34.14 درصدی بهترین عملکرد هفته را از آن خود کرد. این شرکت که در حوزه انبوه سازی، املاک و مستغلات فعالیت می‌کند توانست به‌ازای هر سهم 99 تومان سود محقق کند.

شسینا و وساخت نیز هرکدام با رشد 30 و 26.62 درصدی دیگر برندگان بورس هفته چهارم دی‌ماه بودند.

حمایت‌های تکنیکالی آن‌ها به ترتیب سطح‌های 234 و 134 تومان است.

بیشترین بازدهی هفتگی

کمترین بازدهی هفتگی

با وجود اینکه در چهارمین هفته دی نیز سهامداران شاهد روند صعودی خوبی از بازار سرمایه بودند، اما باز هم نمادهایی که در جدول مشخص هستند عمکرد خوبی نداشتند و بازدهی بسیار بدی از خود به جای گذاشتند.

نگاهی به جدولی که در ادامه آورده شده است، حاکی از آن است که فماک در این هفته بازار سهامداران خود را ناامید کرد و افت قیمت 9.56 درصدی را به ثبت رساند.

همچنین قیمت سهم‌های فجوش و قجام نیز در هفته پایانی دی‌ماه به ترتیب 9.44 و 8.62 درصد کاهش داشت و به سرعت به سوی حمایت‌های 232 و 817 تومانی خود حرکت می‌کنند.

کمترین بازدهی هفته

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.