کد مطلب: ۱۳۹۵۷۳

بازدید معاون اول رییس جمهور از روند پیشرفت آزادراه تهران &#۸۲۱۱; شمال

بازدید معاون اول رییس جمهور از روند پیشرفت آزادراه تهران – شمال

معاون اول رییس جمهور از روند پیشرفت عملیات اجرایی منطقه 1 آزاد راه تهران – شمال بازدید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) به همراه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بنیاد مستضعفان، از روند پیشرفت عملیات اجرایی منطقه 1 آزادراه تهران - شمال بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و برنامه زمان‌بندی اجرای این پروژه قرار گرفت.

گفتنی است همزمان با بازدید معاون اول رییس جمهور از منطقه 1 آزادراه تهران - شمال،‌ عملیات اجرایی منطقه 2 این آزادراه نیز رسما آغاز شد.

پیش از شروع این بازدید نیز، در ابتدای آزادراه جلسه کوتاهی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و مدیران اجرایی پروژه گزارشی از روند پیشرفت عملیات اجرایی منطقه 1 و برنامه زمان‌بندی اجرای منطقه 2 آزادراه ارائه کردند.

بر اساس این گزارش اجرای منطقه 2 آزادراه تهران - شمال به طول 22 کیلومتر به 4 پیمانکار ایرانی واگذار شده که قرار است ظرف مدت سه سال به اتمام برسد.

مدیران پروژه اعلام کردند که برای منطقه 3 آزادراه نیز با یک شرکت کره‌ای، 3 شرکت چینی و چندین شرکت ایرانی به صورت موازی در حال مذاکره هستند تا نسبت به اجرای عملیات تصمیم‌گیری شود.

منطقه 4 آزادراه نیز در مرداد ماه 94 پس از تکمیل و ایمنی‌سازی رسما به بهره‌برداری رسید که بر اساس گزارش مدیران پروژه، هم‌اکنون متوسط سفر در یک شبانه‌روز از منطقه 4، 11 هزار سفر و در زمان اوج سفرها 28 هزار سفر بوده است.

طبق گزارش مدیران پروژه پیشرفت آزادراه تهران - شمال در زمان نخستین بازدید معاون اول رییس جمهور در آبان 93، 29 درصد بود که در آبان 94 به 44 درصد رسید و سپس در خرداد ماه 95 میزان پیشرفت فیزیکی 59 درصد بود و در حال حاضر به 85.5 درصد رسیده است که بیانگر 17 برابر فعالیت نسبت به سنوات قبل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.