کد مطلب: ۶۰۹۹۱۱

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه ایرانسل در تله‌کام ۱۴۰۰

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه ایرانسل در تله‌کام ۱۴۰۰

جمعی از نمایندگان مجلس با همراهی مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید صبح امروز ۳ دی‌ماه از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحول دیجیتال و توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، آشنا شدند.

دکتر مصطفی طاهری عضو کمیسیون صنایع و معادن، مهندس مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی و دکتر محسن پیرهادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با همراهی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید صبح امروز ۳ دی‌ماه از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحول دیجیتال و توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، آشنا شدند.

در این بازدید، طاهری با اشاره راهکار ارائه‌شده توسط ایرانسل برای مدیریت ترافیک با استفاده از هوش مصنوعی بر بستر شبکۀ ۵G، خواستار عرضۀ تجاری این راهکاری توسط ایرانسل شد و اقدامات ایرانسل در ارائۀ خدمات دیجیتال را مثبت ارزیابی کرد.

ایرانسل با حضور در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام ۱۴۰۰ که از ۲تا۵ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، با شعار نبض زندگی دیجیتال، معرفی کرده است.

https://irancell.ir/b/289496/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.