کد مطلب: ۵۳۲۸۲۳

بازسازی منزل با کابینت مدرن با کمترین هزینه!

بازسازی منزل با کابینت مدرن با کمترین هزینه!

مردم به طور فزاینده‌ای در حال بازسازی خانه‌‌هایشان با آشپزخانه‌‌های جدیدی هستند که از طراحی مدرن مانند استفاده از کابینت پولیشی یا کابینت تمام چوب برخوردار هستند.

مردم به طور فزاینده‌ای در حال بازسازی خانه‌‌هایشان با آشپزخانه‌‌های جدیدی هستند که از طراحی مدرن مانند استفاده از کابینت پولیشی یا کابینت تمام چوب برخوردار هستند. آشپزخانه‌های مدرن براقی که همیشه تمیز و مرتب به نظر می‌رسند و تمام مهمانان شما را به خود خیره می‌کنند! یک ظاهر مدرن هنگام ساخت آشپزخانه به عنوان مرکز اصلی تجمع دوستان و خانواده شما، یک سبک استثنایی است! با ما همراه باشید تا فوت و فن طراحی یک آشپزخانه مدرن و زیبا را با شما مرور کنیم.

مهم‌ترین گام؛ انتخاب کابینت مناسب

جستجو و خرید برای طراحی بی‌نقص آشپزخانه مدرنتان واقعا هیجان‌انگیز است، به ویژه هنگامی که بهترین لوازم و بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات را پیدا کنید و با خیال راحت به زیباتر شدن خانه‌تان بنگرید، اما همکاری با تولید کننده و طراحی که در ساخت آشپزخانه‌های مدرن تجربه دارد مهم است. پیشنهاد ما به عنوان طراح چندین و چند ساله کابینت‌های مدرن ، گریت کابینت است. ما مشتاقانه منتظریم تا آشپزخانه رویایی شما را با کابینت‌ پولیشی و یا کابینت تمام چوب به واقعیت تبدیل کنیم!

طراحی مدرن به طور کلی از حدود جنگ جهانی اول آغاز شد و شامل سطوح صاف، فرم‌های هندسی و حداقل تزئینات بود. ویژگی‌های کابینت‌های مدرن آشپزخانه با این طراحی زیبا، گوشه‌دار با سادگی درب و قاب آن مشخص است. طراحی مدرن اخیر گرایش به مبلمان مدرن در اواسط قرن را نشان می‌دهد، که دارای زاویه‌ها و منحنی‌های پررنگ است.

شما می‌توانید برای پرسیدن سوالات خود و همچنین دریافت مشاوره‌ی رایگان با شماره‌ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ در تماس باشید تا همکاران ما در مجموعه گریت کابینت شما را راهنمایی کنند.

موادی که در کابینت‌های آشپزخانه مدرن استفاده می‌شود اغلب ساخته دست بشر است و می‌تواند شامل فلز، پلاستیک، بتن و شیشه باشد. اما این بدان معنی نیست که کابینت تمام چوب و کابینت پولیشی اعتبار خود را میان کابینت مدرن از دست داده است؛ اتفاقا برعکس! جایگزینی درب‌های کابینت قدیمی با درهای شیشه مات یک روش ساده و مقرون به‌صرفه برای مدرن‌تر کردن آشپزخانه است و اگر توانایی هزینه کردن برای یک کابینت تمام چوب را دارید می‌توانید ظاهری کلاسیک و مدرن و زیبا در آشپزخانه رویایی‌تان داشته باشید؛‌ چینش بی‌نظیری که محال است مخاطبی با آن ارتباط برقرار نکند!

IMG 20210425 125552

این طرح را می‌توان در کابینت‌های تمام چوب استفاده شده در خانه‌های مجلل نیز به خوبی مشاهده کرد. جزایر آشپزخانه مدرن می‌توانند کابینت‌های پولیشی مدرنی را در خود جای دهند که این نمای زاویه‌دار یا منحنی را منعکس می‌کنند!

کابینت‌های آشپزخانه مدرن همچنین می‌توانند با روکش چوب یا ورقه پلاستیکی پوشانده شوند. شما برای دستیابی به شکل ظاهری مدرن، می‌توانید از روکش چوب استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم در طراحی آشپزخانه مدرن نیز از مواد ترکیبی استفاده می‌شود.

رنگ یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد کابینت آشپزخانه مدرن است در حالی که رنگ‌های طبیعی روکش چوب در این طراحی زیبا محبوب هستند، اما رنگ‌های جسورانه نیز مورد توجه هستند. رنگ‌هایی غیرسنتی مانند قرمز، آبی تیره و زرد، نارنجی و سبز را می‌توان در طراحی‌های مدرن آشپزخانه با کابینت پولیشی با جسارت بیشتری مشاهده کرد.

این نکته مهم در مورد کابینت‌ها به هیچ‌وجه فراموش نکنید!

صرف نظر از رنگ و ماده‌ای که در طراحی کابینت مدرن شما به کار رفته است، مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید شکل و فرم درب کابینت شماست. کابینت مدرن آشپزخانه دارای درب‌های تخت اسلب است که از ورود جزئیات بیش از حد به طراحی مدرن جلوگیری می‌کند. هیچ قالب تاج، پانل‌های برجسته یا کنده کاری‌های تزئینی سنتی‌ای دیده نمی‌شود و در عوض زبان طراحی مدرن آشپزخانه بر سطوح صاف و براق تأکید می‌کند.

چرا سادگی؟

سادگی کابینت مدرن در طراحی آشپزخانه مدرن باعث می‌شود تا فضای راحت و جاداری در آشپزخانه شما احساس شود. بنابراین این سبک طراحی چه در میان کسانی که پنجره‌های زیادی در آشپزخانه خود دارند و چه کسانی که تعداد کمی پنجره دارند و فضایشان باز نیست مورد پسند است. صاحبان خانه‌هایی که با فضاهای کوچک زاویه‌دار کار می‌کنند، ممکن است ظاهر و عملکرد کابینت‌های آشپزخانه مدرن را ترجیح دهند زیرا کارایی و تاثیر آن‌ها بیشتر از تزئینات است!

همه ما قبول داریم که آشپزخانه واقعاً قلب خانه است. قبول ندارید؟ به آخرین مهمانی ای که راه انداختید فکر کنید؛ کل خانه را بی‌عیب و نقص تمیز کردید. همه چیز سرجایش چیده شده بود. شما در هر گوشه اتاق نشیمن صندلی راحتی ترتیب داده بودید. میزهایی مجلل برای راحتی مهمان تدارک دیدید، اما همه در آخر کجا جمع شدند؟ البته که در آشپزخانه! آشپزخانه واقعا مرکز خانه است و همیشه به عنوان ایستگاه آخر خانه عمل می‌کند. خب؛ از آنجا که وقت زیادی را در این فضا می‌گذرانیم، بیایید آن را تا آنجا که ممکن است آن را مدرن، پر زرق و برق و جذاب بسازیم. این کار تنها با مهم‌ترین عنصر آشپزخانه، یعنی کابینتی مدرن و زیبا میسر خواهد شد!

گرو گریت کابینت با داشتن گروهی مجرب و کاردان، نیازها و خواسته‌های شما را در زمینه کابینت شناسایی و برطرف خواهد کرد. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان برای دریافت خدمات با شماره‌ی ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.