کد مطلب: ۵۲۸۳۳۶

خبر جدید درباره بازنشستگی با ۱۰ سال سابقه بیمه

خبر جدید درباره بازنشستگی با ۱۰ سال سابقه بیمه

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون در جریان بررسی طرح انتقال سوابق بیمه‌ای بین صندوق‌های بازنشستگی افراد با سابقه حداقل ۱۰ سال می‌توانند بازنشست شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ در جلسه امروز بررسی‌ها و جمع‌بندی‌های نهایی در مورد طرح امکان انتقال سوابق بیمه‌ای بین صندوق‌های بازنشستگی انجام شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون به افراد با حداقل سابقه ۱۰ سال بیمه می‌توانند درخواست بازنشستگی بدهند و بازنشست شوند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون چنانچه افراد در صندوق‌های بیمه‌ای مختلف سابقه داشته باشند و سابقه خود را تجمیع کنند و بخواهند از صندوق دیگری بازنشستگی خود را دریافت کنند این امکان برای آنها وجود دارد و انتخاب صندوق با فرد بیمه شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین طبق این مصوبه پرداخت مابه‌التفاوت مربوط به انتقال سوابق بیمه به صندوق بازنشستگی مقصد در ارتباط با این موضوع برعهده صندوق‌های مبدا است که فرد در آنها حق بیمه پرداخت کرده است.

مصوبات کمیسیون اجتماعی پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما کارگران مستمری بگیر اجتماعی هنوز معنی همتاسازی نفهمیدیم اگر واقعا می خواهید ه مسانسازی بکنید اول باید عدالت اجتماعی را رعایت بکنید معنی همسان سازی این که افراد کم درآمد وضعیف جامعه را باید اول در مد نظر گرفت وحقوق آنها را با تورم یکسان کرد نه آیین است که شما آقایانی که در مجلس ودر دولت تشریف دارید به بهانه کارگران حقوق های نجومی خودتان را چند برابر بکنید این همه دنگ وفنگ نمی خواهد حقوق یک بازنشسته که۳۰ سال سابقه دارد که مبلغش ۱۰میلیون می باشد. تقسیم بر ۳ می کنید آن وقت حقوق یک کارگر مستمر بگیر مبلغ ۳۳۰۰میلیون می شود چرا کارگران را الکی می پبچونید که حق اش را پایمال بکنید در بک کشور خارجی که نه دین دارند ونه اعتقاد به یک پناهنده خارجی ماهیانه مبلغ ۱۵۰۰دولار حق معیشت می دهند که لا اقل به کار خلاف دست نزند شما ها ما کارگران رابه حساب آن پناهنده ها بگذارید نه با سنوات ۱۰سال سابقه توروم ادواتی ها نماینده گان مدیران ما لایق بوجود آورده و باید قبل از حقوق مبلغی به عنوان جبران تو روم که حدود ۸میلیون تومان می باشد به کارگران دولت باید پرداخت بکند وبعد بیایند بشینیم راجعه به حقوق با۱۰سال سابقه صحبت کنیم در کشور هر که از راه می رسد تو سر کارگر می زند و فقط برای کارگران بودجه نیست.

  • ناشناس

    سلام تو رو خدا ده سال برای مردان راننده شخصی یا اسنپ یا حالا بیکارن با پنجاه و پنچ سال بازنشست کنید هر کس دوست داشت با حقوق ده سال باز نشست شه

  • ناشناس

    با سلام من ۴۲ سال سن با ۱۰ سال سابقه ایا شامل من هم می شه

  • ناشناس

    سلام من ۱۲سال بیمه دارم در یکی ازاورقانهای دولتی راننده هستم هم آسم مشکل ریه وهم کمر درد دارم و۵۰ سال دارم من میتونم کار اوفتاده بشوم .؟ باتشکر

  • ناشناس

    من خوشحال هستم

  • ناشناس

    باسلام.ازآنجاییکه پیگیرنحوه بازنشستگیم هستم،خبرخوب وخوشحال کننده ای بودواسه م

  • علی

    باسلام.ازآنجاییکه۵۵سال سن دارم ودرحال حاضردارم بیمه بیکاری دریافت میکنم۱۰سال هم سابقه بیمه دارم،خبرخوبی بود

  • علی

    خبرخوبی بود

  • ناشناس

    حقوق ماهانه ده سال سابقه الان چقدره

  • ناشناس

    من.۱۰.سال.بیمه.تمین.اجتمای.دارم.سندم.۵۸.میتونم.بازنشت.بشم