کد مطلب: ۵۶۳۶۵۲

وزیربهداشت اظهار کرد:

بازگشایی مدارس با خیز پنجم کرونا قابل پیش بینی نیست

بازگشایی مدارس با خیز پنجم کرونا قابل پیش بینی نیست

وزیر بهداشت درباره اینکه آیا بازگشایی مدارس با توجه به خیز پنجم کرونا ممکن است، توضیحاتی داد و تاکید کرد که بازگشایی مدارس اکنون قابل پیش بینی نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید سرزده از مرکز واکسیناسیون ایرانمال در غرب تهران، اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها بسیار نگرانیم، همکاران در بخش سلامت بسیار تحت فشار هستند.

وی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها ما را گرفتار کرده است و اگر رعایت رعایت نکنند گرفتارتر خواهد کرد.

وزیر بهداشت افزود: وقتی جایی را قرمز اعلام می‌کنیم ، گویی شرایط آبی است و کسی گوش به حرف نمی‌دهد. نه مردم عزیز، مردم همیشه همراه بودند و ما از باقی بخشها که باید کمک مان کنند انتظار داریم که بیشتر از این کمک کنند و ما را در این معرکه تنها نگذارند.

نمکی در خاتمه درباره تکلیف بازگشایی مدارس با توجه به خیز پنجم کرونا و سفرهای تابستانی احتمالی هموطنان، گفت: بازگشایی مدارس اکنون قابل پیش بینی نیست، امیدواریم بتوانیم با واکسیناسیون معلمان به عنوان یک گروه آسیب پذیر و رعایت پروتکل‌ها بتوانیم مدارس را بازنگه داریم، امیدواریم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در بسیاری از کشورها بر اساس برنامه ریزی واکسیناسیون انجام می دهند و بر اساس آن زمان دقیق بازگشایی و شرایط موجود را برای مردم تبیین می کنند ولی اینجا هیچ وقت هیچ چیزی معلوم نیست چون نه برنامه داریم و نه برنامه ها اجرایی می شود نهایتا همه چیز به ایشا الله و ماشا الله ختم می شود .