خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۸۷۱۸

بازگشایی نماد شپلی بعد از ۲ ماه / قیمت سهام شپلی چقدر شده است؟

بازگشایی نماد شپلی بعد از ۲ ماه / قیمت سهام شپلی چقدر شده است؟

در جریان معاملات صبح امروز، نماد «شپلی» که به دلیل ابهام در افشای اطلاعات به حالت تعلیق درآمده بود، امروز با ۵۷ درصد رشد قیمت کشف قیمت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام، نماد «شپلی» که از تاریخ ۲۰ اسفند سال گذشته به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شده بود و سپس به دلیل ابهام در افشای اطلاعات و صورت‌های مالی به حالت تعلیق درآمد.

شرکت پلی‌اکریل ایران پس افشای اطلاعات دیگری در خصوص نتیجه شکایت علیه این شرکت و همچنین تغییر در مواد اطلاعات قبلی و شفاف‌سازی در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده و همچنین مکاتبه با ناظر در خصوص وضعیت سهام، اقدامات لازم برای رفع ابهام و از سرگیری معاملات خود را انجام داد.

امروز و پس از مرحله سفارش‌گیری نماد شپلی در قیمت ۹۵۰۰ ریالی کشف قیمت شد تا نسبت به آخرین قیمت معامله شده قبلی رشدی ۵۷ درصدی را به ثبت برساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امینی

    شپلی یکی از شرکتهای بزرگ و مهم است و بطور قطع رشد قیمتی عالی دارد و عقب افتادن را جبران می کند

  • احمدی

    شپلی سهم خوب وعالی است

  • روزبه

    شپلی خیلی از بازار عقب است و حقش این نیست این سهم طلا ۲۴ عیار است

  • شپلزاده

    ارزش سهام شرکتهای دیگه که اصلآ در مقابل شرکت پلی اکریل حرفی برای گفتن نداشتن تو این مدت دو سه برابر بعضیها حتی پنج برابر شدن ولی شرکت پلی اکریل با اینکه سه شیفت کار میکنن و در ایران و خاورمیانه محصولاتش تکه ۵۷ درصد رشد داشته ۹۵۰ تومن قیمت واقعیه شپلی نیست و این وسط ابهامات زیادی وجود داره

  • ناشناس

    من امروز این سهم رو در صف خرید، خریدم و 6درصد منفی خورد، به نظرتون ممکنه بالا بره؟؟؟؟
    خواهش میکنم جواب بدین

  • ناشناس

    سلام پس با این اوصاف سهم این نماد را نگه داریم