خبر مهم:

کد مطلب: ۲۱۴۷۵۵

بازگشت شاخص بورس به کانال ۹۶ هزار واحدی

بازگشت شاخص بورس به کانال ۹۶ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات پانزدهمین روز اسفند‌ماه با ۱۹۱ واحد اُفت به پله ۹۷ هزار و ۶۴ واحدی سقوط کرد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۹۱ واحد اُفت به پله ۹۶ هزار و ۹۹۱ واحدی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز تعداد یک هزار ۸۱۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۶۶ هزار ریال در بیش از ۵۸ هزار نوبت معاملاتی داد‌و‌ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۶۱ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۱۲ واحد، شاخص بازار اول با ۱۰۵ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۸۳ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۱۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۶۸ واحد کاهش همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز زامیاد و مدیریت صنعت شوینده، سرمایه‌گذاری سایپا، پارس‌خودرو، ایران‌خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری سایپا، رینگ‌سازی مشهد و سایپا با روند کاهشی به کار خود پایان دادند.

معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرابورس با اُفت کمتر از یک واحد، به پله ۱۰۸۱ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرابورس تعداد ۴۲۶ هزار و ۲۹۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۴ میلیون و ۸۸ هزار ریال در بیش از ۳۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنعت روی زنگان، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، گروه صنایع کاغذ پارس، آتیه داده پرداز و پتروشیمی زاگرس با روند نزولی و سهامی ذوب آهن اصفهان با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.