کد مطلب: ۱۶۸۶۶۲

بازگشت ۱۰ درصد کسرشده از مانده سپرده‌ها

بازگشت ۱۰ درصد کسرشده از مانده سپرده‌ها

سخنگوی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه کار تسویه سپرده‌ها در تعاونی اعتبار فرشتگان مطابق با برنامه‌ریزی‌ها، در حال انجام است، گفت: ده درصد کسر شده از مانده سپرده‌ها، به مردم بازگشت داده می‌شود.

علی کریمی از برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای تسویه حساب سپرده‌های مردم در تعاونی اعتبار فرشتگان خبر داد و گفت: مطابق با وعده مسئولان بانک مرکزی در گذشته، ده درصد کسر شده از سپرده‌های مردم به عنوان ذخیره احتیاطی که نگرانی‌هایی را میان سپرده‌گذاران ایجاد کرده بود، به آنها پرداخت خواهد شد و به این ترتیب، همه سپرده‌گذارانی که مطابق با برنامه بانک مرکزی، طی ۵ مرحله؛ سپرده‌های خود را دریافت کرده بودند، می‌توانند از بیستم آبان ماه برای دریافت این ده درصد به شعب منتخب مراجعه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سخنگوی بانک مرکزی با بیان اینکه فهرست شعب منتخب کاسپین برای انجام امور تسویه سپرده‌های مشتریان، بر روی سایت بانک مرکزی و این موسسه قرار دارد، افزود: مردم تنها باید به این شعب مراجعه کرده و کار دریافت سپرده‌های خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس زمان‌بندی انجام شده، قرار بر این است که با شناسایی اموال و دارایی‌های این تعاونی‌ها، کار تسویه سپرده‌گذاران انجام شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.