کد مطلب: ۶۲۸۸۴۰

دو تیم استقلال وتراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند

دو تیم استقلال وتراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند

مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از میزان ، در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت که فرهاد مجیدی ترکیب تیمش را برای این دیدار به شرح زیر اعلام کرد:

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، رضا دهقانی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

چگونگی وضعیت صدور مجوز دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس

چندی پیش کاظم اولیایی درباره چگونگی روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: همانطور که می‌دانید کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم یک کمیته بدوی دارد و هم یک کمیته استیناف و یا تجدیدنظر خواهی تشکیل شده است.

در کمیته بدوی که تا تاریخ یکم آبان ماه مهلت باشگاه‌ها به اتمام می‌رسید مجوز حرفه‌ای برخی باشگاه‌ها نظیر استقلال و پرسپولیس و همین طور تراکتور صادر نشد.

بخاطر اینکه مدارک این باشگاه‌ها کامل نبود کارشناسان کمیسیون ما رای به صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه‌ها ندادند و در ادامه باشگاه‌ها درخواست رسیدگی مجدد دادند که در کمیته استیناف مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت اعضای مجمع باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال مصلحت اندیشی کردند و تعهدات لازم را دادند که الزامات AFC را تا سه ماه آینده فراهم کنند.

وی افزود: باشگاه‌ها به خاطر اینکه در موعد مقرر نتوانستند مدارک مورد نیاز خود را بارگزاری کنند با یک جریمه مواجه می‌شوند و از طرفی یک مهلت سه ماهه به آنها داده می‌شود تا مدارک خود را کامل کنند. چون این باشگاه‌ها دارای هوادار هستند و با یک مصلحت اندیشی این فرصت به آنها داده شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.