کد مطلب: ۶۳۹۸۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تصاویر خاطره‌انگیز از بازی ایران و کره جنوبی

تصاویر خاطره‌انگیز از بازی ایران و کره جنوبی

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی برای تعیین صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز (پنجشنبه، ۴ فروردین) ساعت ۱۵:۳۰ در سئول به میدان می‌روند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی برای تعیین صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز (پنجشنبه، ۴ فروردین) ساعت ۱۵:۳۰ در سئول به میدان می‌روند.

دو تیم تاکنون ۳۲ بار به مصاف هم رفتند که ۱۳ برد به نام ایران و ۹ پیروزی به نام کره جنوبی ثبت شده و ۱۰ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است. در رقابت های انتخابی جام جهانی نیز دو تیم ۱۰ بار بازی کردند که ایران ۳ بار و کره جنوبی یک بار پیروز شده و ۶ دیدار هم با تساوی همراه شده است.

در ادامه این گزارش تصاویر تاریخی و خاطره انگیز از مصاف تیم کشورمان با تیم ملی کره جنوبی می آید:

مشت کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی در در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل:

کیروش کیروش 1

این دو تیم در روز ۲۸ خرداد ۹۲ به مصاف هم رفتند که یک بر صفر به نفع ایران تمام شد. کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران مشت های گره کرده اش را به سمت سرمربی کره جنوبی گرفت. او قبل از بازی جنگ روانی را علیه ایران شروع کرد و در مصاحبه‌های خود قصد ضعیف نشان دادن ایران را داشت و کی روش هم به این شکل جواب او را داد.

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ ایران صفر - کره جنوبی صفر

گل علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی ایران در جام ملت های ۱۹۹۶ مقابل کره جنوبی یکی از به یاد ماندنی ترین گل‌هاست.

دایی

در آن مسابقات تیم ملی با نتیجه عجیب ۶ بر ۲ از سد به کره جنوبی گذشت و یک پیروزی تاریخی را کسب کرد. ۴گل از ۶ گل ایران در آن بازی را علی دایی به ثمر رساند. گفته می‌شود بعد از آخرین گل او که ششمین گل ایران بود اشک مربی کره جنوبی در آمد و جلوی دوربین‌های تلویزیونی گریه کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.