کد مطلب: ۷۵۰۳۴۵

بررسی کامل بازی های آنلاین پر فروش ۱۰ ساله در دنیا

بررسی کامل بازی های آنلاین پر فروش 10 ساله در دنیا

امروزه با توجه به امکان دسترسی راحت به اینترنت و حتی فیلترشکن‌های قوی و حرفه‌ای، بازار بازی‌های آنلاین پر رقابت شده و طرفداران زیادی دارد.

امروزه با توجه به امکان دسترسی راحت به اینترنت و حتی فیلترشکن های قوی و حرفه ای، بازار بازی های آنلاین پر رقابت شده و طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل افراد زیادی در سراسر دنیا تمرکز و زمان خود را صرف بازی کردن در سایت بازی های آنلاین می کنند.

بسیاری از گیمرهای حرفه ای نیز از طریق درآمد زایی کرده و با این روش امرار معاش می کنند. به همین دلیل بازار بازی آنلاین بیش از پیش رونق گرفته است. بدین صورت که کافی است یک تسلط نسبی به بازی های محبوب داشته باشید و شروع به بازی کردن کنید. اگر ابتدای راه هستید، ممکن است انتخاب بازی های محبوب و پر فروش برای شما دشوار باشد. به همین منظور در این مقاله به بررسی کامل بازی های آنلاینی که پر فروش ده سال در دنیا می پردازیم.

بهترین بازی های آنلاین برای کامیپوتر

بازی های آنلاینی که امروزه طراحی و ارائه می شوند، با نام بازی های تحت وب شناخته می شوند. بدین صورت که برای شروع بازی کردن لازم است که علاوه بر متصل بودن به اینترنت، باید از سیستم عامل های جدید و متناسب با کامپیوترهای شخصی استفاده کنید. از جمله بهترین بازی های آنلاین تحت وب و متناسب با کامپیوتر می توان موارد زیر را نام برد:

1- بازی Hello Games

یکی از بهترین بازی های آنلاین تحت وب که 4 سال زمان برای طراحی آن صرف شد، بازی Hello Games است. طراحی و داستان این بازی بدین صورت است که باید در طول بازی سیارات مختلف را کشف کرده و طی آن با موجودات عجیب‌ الخلقه فضایی ملاقات داشته باشید.

2- بازی Satisfactory

یکی از بازی های منحصر به فرد که در نگاه اول یک بازی ساده و معمولی به نظر می رسد، بازی Satisfactory است. پس از گذشت 5 دقیقه پس از این که وارد بازی شدید، می توانید شاهد سطح بالایی از همکاری میان بازیکنان مختلف در حین بازی باشید. این بازی مبتنی بر جمع ‌آوری و به اشتراک‌ گذاری منابع برای ساخت ماشین ‌آلات مختلف طراحی و ارائه شده است. طراحی بازی Satisfactory بر مبنا و با تکیه بر هوش مصنوعی طراحی شده است. به گونه ای که در نهایت شاهد کامیون‌ های خودران و شبکه‌ های ریلی پیچیده خواهید بود.

2

3- بازی Don't Starve Together

یکی از منحصر به فرد ترین بازی های آنلاین که در سال 2016 میلادی طراحی و ارائه شد، بازی Don't Starve Together است. این بازی در مودهای مختلفی از جمله Survival و Wilderness و Endlessرا ارائه می کند. به همین دلیل پس از وارد شدن به بازی شاهد تجربه لذت بخشی از بازی آنلاین خواهید بود.

4- بازی Risk of Rain 2

بازی Risk of Rain 2 به دلیل طراحی اسکریپت های منحصر به فرد و خاصی که دارد، به یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین تبدیل شده است. در این بازی می توانید سطح بالایی از هیجان و لذت را تجربه کنید. در بازی Risk of Rain 2 در سطح های مختلف می پرید و دشمنانتان را می کشید تا این که در نهایت خودتان منفجر شوید. این بازی دارای آیتم های منحصر به فردی به نام insane است. با انتخاب دو جین از insane می توانید در سطوح مختلف بازی کنید و در نهایت شاهد تبدیل شدن به یک موجود قدرتمند و خارق العاده در طول بازی باشید.

5- بازی Destiny 2

بازی Destiny 2 با نام کمپین شناخته می شود. این کمپین دارای بازی Halo-esque است که در آن می توانید ده ها ساعت بدون وقفه تیر اندازی کنید و یک بازی اکشن و هیجان انگیز را تجربه کنید. در واقع این بازی در قالب ماموریت ‌های فرعی ارائه می شود. به همین دلیل امکان انتخاب این بازی به صورت گروهی و حتی تا گروه های 6 نفره برای علاقه مندان وجود دارد. بنابراین می توانید در این بازی از دوستان خود نیز دعوت نمایید.

6- بازی Divinity: Original Sin 2

بازی Divinity: Original Sin 2 به عنوان یک RPG خلاقانه شناخته می شود. پس از وارد شدن به بازی شاهد هرج و مرج های زیاد، محیط جذاب و سرسبز خواهید بود. طراحی منحصر به فرد این بازی در همان نگاه اول هم شما را مجذوب می کند. برای شروع بازی می توانید به عنوان یکی از اعضای تیم ۳ نفره وارد بازی شوید.

یکی از ویژگی های جالب این بازی این است که اعضای تیم در طول بازی می توانند با یک دیگر همکاری کنند. در صورتی که ممکن است در طی بازی هر کدام اهداف مختلفی داشته باشند و برای آن بجنگند. در این بازی امکان انتخاب مود Game Master وجود دارد. پس از انتخاب این مود می توانید کمپین‌ های کاملا اختصاصی ایجاد و راه اندازی کنید.

3

7- بازی Monster Hunter Rise

یکی از جدیدترین بازی های آنلاین که در سال 2022 میلادی طراحی و راه اندازی شد، بازی Monster Hunter Rise است. این بازی به عنوان نسخه جدید بازی Monster Hunter: World شناخته می شود. محیط این بازی کاملا منحصر به فرد طراحی شده که پس از وارد شدن به آن مجذوب طراحی بی نظیر آن خواهید شد.

در این بازی سلاح‌ های متنوع و جذابی وجود دارد که می توانید در سطوح بالا آن را انتخاب کنید و شروع به جنگیدن کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیگر این بازی این است که می توانید مود کوآپ را انتخاب کرده و سپس 3 نفر از دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

8- بازی Forza Horizon

بازی Forza Horizon به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های اتومبیل رانی شناخته می شود. در این بازی می توانید در سرتاسر نقشه مکزیک، روز و شب رانندگی کنید. در این بازی جذاب می توانید در صدها مسابقه و بدل ‌کاری و دریفت شرکت کنید و تجربه لذت بخشی را به دست آورید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و جالب این بازی این است که در سطوح بالا می توانید ویژگی های ظاهری و فنی اتومبیل خود را بهبود ببخشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.