کد مطلب: ۸۱۹۸۳۴

پیروزی ملی‌پوشان والیبال در برابر چین

پیروزی ملی‌پوشان والیبال در برابر چین

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک چین را شکست داد و نخستین پیروزی خود در لیگ ملت‌ها ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیم ملی والیبال ایران شروع خوبی در لیگ ملت‌ها نداشت. در بازی مقابل ژاپن شاگردان بهروز عطایی در نبردی یک طرفه در سه ست متوالی کار را واگذار کردند.

با این حال در بازی دوم شرایط برای ملی‌پوشان والیبال ایران تغییر کرد. ایران مقابل لهستان شروع فوق‌العاده‌ای داشت و در دو ست اول برابر تیم رنک یک دنیا به برتری رسید اما در ادامه اسیر کامبک خیره کننده حریف شدیم و 3-2 کار را واگذار کردیم.

بعد از دو شکست متوالی تیم ملی والیبال امروز از ساعت 10:10 برابر چین قرار گرفت. در ست اول دو تیم تا اواسط بازی مساوی پیش می‌رفتند و ایران در امتیازات حساس پایانی سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد و نتیجه ۲۱ بر ۱۸ بود و در شرایطی که تصور می‌شد شاگردان عطایی برنده شوند، چین کامبک فوق العاده‌ای داشت و در حالی که ایران تنها دو امتیاز دیگر گرفت آنها هفت امتیاز پایانی را کسب کردند و ۲۵ بر ۲۳ پیروز ست اول شدند.

در ست دوم ایران خیلی زود سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد و در ادامه با ارائه یک نمایش پرقدرت این اختلاف را بیش از پیش کرد و ده امتیاز اختلاف انداخت و در نهایت ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد. ایران در این ست خوب سرویس زد و در حملات بی نقص بود.

ست سوم نیز با قدرت‌نمایی ایران آغاز شد و شاگردان عطایی اختلاف زیادی ایجاد کردند. البته چین در این ست سرسخت تر بود و حتی به دو امتیازی ایران هم رسید اما هوشیاری یوزها در دفاع و به خصوص حمله اختلاف را دوباره زیاد کرد تا ایران ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود.

در شروع ست چهارم به ایران شوک وارد شد و چین سه بر صفر پیش افتاد اما ایران با سه امتیاز متوالی اجازه نداد چین تیم برتر باشد و در ادامه با ایجاد اختلاف امتیاز چشم‌گیر بدون استرس بازی را ادامه داد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شد.

منبع: ورزش سه

مهم‌ترین اخبار جامعه را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام
    باتشکر،لطفا در ابتدای خبرهای ورزشی نتیجه را با ذکر عدد گفته شود، بعد بررسی بازی به تفسیر در زمانهای مختلف بازی.