کد مطلب: ۶۳۴۶۹۸

فعالیت بانک ایران زمین در زمینه محیط زیست

فعالیت بانک ایران زمین در زمینه محیط زیست

حفظ محیط زیست و آگاهی دادن درخصوص عوامل تهدید کننده آن، یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که هر سازمان و ارگانی باید به آن توجه کند. بانک ایران زمین که همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده، در این راستا نیز فرهنگسازی و آگاهی رسانی به مخاطبانش را آغاز کرده است.

حفظ محیط زیست و آگاهی دادن درخصوص عوامل تهدید کننده آن، یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که هر سازمان و ارگانی باید به آن توجه کند.

متاسفانه اما این مسئولیت مهم اجتماعی، از نگاه بسیاری از سازمان ها و مراکز دور مانده و کمتر کسی به فکر نجات منابع طبیعی است.

بانک ایران زمین که همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده، در این راستا نیز فرهنگسازی و آگاهی رسانی به مخاطبانش را آغاز کرده و به بهانه مناسبت های مختلف، نگاهی به این موضوعات و آموزش در راستای حفط آن را داشته است.

در همین راستا، به بهانه روز جهانی حیات وحش، شبکه های اجتماعی بانک ایران زمین به عوامل تهدید کننده حیات وحش در ایران پرداختند که با استقبال چشم گیری از سوی مخاطبانشان همراه شد.

در طی این آگاهی رسانی، به موضوعات مهمی همچون، قاچاق حیوانات، نگهداری حیوانات توسط انسان، باغ وحش یا سیرک، شکار و صید غیرقانونی، تصادفات جاده ای با حیوانات، تخریب زیستگاه و اقلیم و… اشاره شد.

بانک ایران زمین پیش از این نیز، در کمپینی به حفظ تالاب ها پرداخت و با طرح سوال "چرا تالاب ها، برای زمین حیاتی اند" مخاطبانش را درگیر مسئله مهم حفاظت از تالاب ها کرد. این بانک همچنین، مانند هرسال در روز درختکاری نیز، به تبلیغ این وظیفه مهم انسانی پرداخت تا قدمی در راستای حفظ محیط زیست کشور برداشته باشد.

بانک ایران زمین در ماه های گذشته نیز همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی پیش گام بوده و از کمپین های زیست محیطی، حفظ انرژی تا کمک به واکسیناسیون هرچه بهتر و سریع تر را در اهدافش قرار داده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.