کد مطلب: ۶۴۲

بانک ملت، در کانون توجه سهام داران

سهام داران بورسی 764 میلیون و 360 میلیون سهم به ارزش دو هزار و 826 میلیارد ریال را در بازار سهام معامله کردند. در نتیجه معاملات روزچهارشنبه بازار سهام، ارزش بازار سهام به ۳۷۴ هزار میلیارد تومان رسید و شاخص بورس بر روی عدد ۷۶ هزار و ۵۸۳ واحد متوقف شد. بیشترین تاثیر مثبت بر

سهام داران بورسی 764 میلیون و 360 میلیون سهم به ارزش دو هزار و 826 میلیارد ریال را در بازار سهام معامله کردند.

در نتیجه معاملات روزچهارشنبه بازار سهام، ارزش بازار سهام به ۳۷۴ هزار میلیارد تومان رسید و شاخص بورس بر روی عدد ۷۶ هزار و ۵۸۳ واحد متوقف شد. بیشترین تاثیر مثبت بر روند شاخص را سهام بانک ملت و بیتشرین تاثیر منفی را گسترش نفت و گاز پارسیان داشت.

این معاملات در ۵۴ هزار و ۶۳ دفعه انجام شد و بانک ملت پرحجم ترین و بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. به طوری که ۲۱۰ میلیون و ۳۷۹ هزار سهم این شرکت به ارزش ۵۱۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال در بورس خریداری شد.

شاخص صنعت با ۸۰ واحد کاهش به ۶۳ هزار و ۹۰۶ واحد و شاخص بازار اول با ۶۳ واحد افزایش به ۵۶ هزار و ۷۳۲ واحد رسید. شاخص بازار دوم در معاملات امروز ۳۲۶ واحد کاهش یافت و بر روی عدد ۱۴۸ هزار و ۱۲۲ واحد ایستاد.

در میان شرکت های بورسی توسعه صنایع بهشهر، نفت پارس، داروسازی زهراوی، بانک صادرات ایران، داروسازی جابراین حیان و صنایع آذرآب پرحجم ترین صف های خرید را داشتند.

حفاری شمال، نیروترانس، داده پردازی ایران، افست، سیمان قائن، پارس پامچال، رینگ سازی مشهد بیشترین تقاضا را برای فروش داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.