کد مطلب: ۲۹۳۴۵۷

بانک کشاورزی مرکزی ۴۴۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک کشاورزی مرکزی 44000 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی گفت: 44 هزار میلیارد ریال تسهیلات در دولت تدبیر و امید توسط این بانک در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی و تکمیلی، رونق تولید، ازدواج و معیشتی به متقاضیان پرداخت شده است.

«عبدالصمد صناعی» افزود: این تسهیلات در قالب 242 فقره پرونده برای کمک به توسعه بخش کشاورزی و زیر بخش‌های صنایع تبدیلی، تکمیلی و رونق تولید با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تولید پرداخت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ادامه داد: 791 میلیارد ریال از این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه در زمینه حمایت از متقاضیان حوزه اشتغال و تشویق جوانان به سنت پسندیده ازدواج در دولت تدبیر و امید به مشتریان بانک کشاورزی استان مرکزی پرداخت شده است.

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: این بانک در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدابیر دولت اقدام به حمایت از بنگاه‌های غیرفعال کرده است و بر این اساس با حمایت مالی به ارزش 960 میلیارد ریال ، 470 بنگاه مشکل دار این استان به عرصه تولید بازگشتند.

صناعی، پرداخت تسهیلات در راستای کمک کاهش مصرف و جلوگیری از هدررفت آب کشاورزی را از برنامه‌های اولویت دار بانک کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد و گفت: این مدیریت با حمایت از طرح‌های متعدد آبیاری تحت فشار، آبیاری قطره ای و ایجاد گلخانه ها نقش بسزایی در کاهش مصرف آب و اجرای طرح‌های موفق در استان داشته است.

وی با یادآوری وجود 14 دفتر بیمه کشاورزی در راستای تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای به کشاورزان استان مرکزی، افزود: 671 میلیارد ریال خسارت محصولات کشاورزی به بهره برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شده است و حدود 150 میلیارد ریال از سود تسهیلات بدهکاران به این بانک مورد بخشودگی قرار گرفته است.

بانک کشاورزی با 57 شعبه، 80 دستگاه خودپرداز و 9 هزار و 180 دستگاه کارتخوان با هدف حفظ منابع پایه، تولید ارزش افزوده و اشتغالزایی در راستای رونق تولید در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی بانک کشاورزی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.