کد مطلب: ۱۹۶۰۱۵

باکس آفیس / تماشاگران همچنان به جنگل جومانجی می‌روند

باکس آفیس / تماشاگران همچنان به جنگل جومانجی می‌روند

در سومین هفته اولین ماه سال جدید میلادی، فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» همچنان به فروش خود در صدر جدول باکس آفیس ادامه می‌دهد.

سومین هفته ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، با فروش ۲۴ میلیون دلاری «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و ورود سه فیلم تازه‌اکران به جدول ۱۰ فیلم پرفروش باکس آفیس همراه بود.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» همچنان در صدر جدول باکس آفیس قرار دارد. این فیلم در سومین هفته اولین ماه سال جدید میلادی توانست به فروش ۲۴ میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیلم دومین فیلم از سری «جومانجی» است که ۲۳ سال پس از فیلم اول اکران شده و تاکنون ۵ هفته از اکران آن گذشته است.

در این هفته فیلم‌های تازه‌اکران «۱۲ نیرومند» و «غار دزدها» با فروش ۲۱ میلیون و ۲۰ میلیون دلار به ترتیب دومین و سومین فیلم پرفروش بودند. فیلم اکشن «۱۲ نیرومند» به ماجرای نیروهای آمریکایی در افغانستان و نبرد آنها با طالبان و القاعده می‌پردازد. «غار دزدها» با بازی جرارد باتلر که فیلمی در ژانر پلیسی است، ماجرای درگیری گروهی از تبهکاران با یگانی از نیروهای پلیس لس‌آنجلس را نمایش می‌دهد.

سومین فیلمی که اولین هفته خود را پشت سر گذاشت و توانست در جمع ۱۰ فیلم پرفروش قرار بگیرد، «برای همیشه دختر من» نام دارد. این فیلم موزیکال که با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شده، توانست در اولین هفته نمایش خود ۵ و نیم میلیون دلار بفروشد.

آخرین فیلم از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» این هفته ۵۰ درصد نسبت به هفته قبل افت فروش داشت و ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروخت. «جنگ ستارگان: آخرین جدای» ششمین هفته‌ای است که روی پرده سینماها قرار دارد و تاکنون به فروش ۶۰۶ میلیون دلار رسیده است.

آفیس ۱۹ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.