کد مطلب: ۴۹۹۲۶۵

بسته شدن پرونده انتخابات امریکا / بایدن رسما رئیس جمهور شد

بسته شدن پرونده انتخابات امریکا / بایدن رسما رئیس جمهور شد

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با به‌دست آوردن بیش از ۲۷۰ رأی الکترال لازم در روند رأی‌گیری از مجمع گزینندگان این کشور، پیروزی خود در انتخابات را تثبیت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رسانه‌های آمریکایی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند «مجمع گزینندگان» این کشور موسوم به «الکترال کالج»، پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کرد.

بر این اساس، مجمع گزینندگان آمریکا اعلام کرد با رأی برگزینندگان ایالت کالیفرنیا به بایدن، او توانسته از حد نصاب ۲۷۰ رأی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری عبور کند.

ایالت کالیفرنیا دارای ۵۵ رأی الکترال بود که همگی آنها با انتخاب بایدن، باعث شدند او به ۳۰۲ رأی الکترال در انتخابات ریاست‌جمهوری برسد و پیروزی‌اش تایید شود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    صعود بورس و سقوط دلار

    • حسین

      فعلا که بورس سقوط کرده

  • محسن

    به نظرم فعلا فقط ریال داشته باشید و سهامتون رو تو بورس بفروشید به محضی که دلار تا 21 رفت دلار بخرید تا میتونید دلار بخرید مطمئن باشید سود میکنید. با سهامداری و بورس راه به جایی نمی برید مطمئن باشید.

    • ناشناس

      با چی منطقی اینو میگی؟؟؟ چیه میخواید دلارهاتونو آب کنید؟؟؟؟

  • ناشناس

    دلار تا شش ماه دیگه ۸ هزار تومان.صد بار گفتم بازم میگم.دلالان دلار ماشین.مسکن.و … همه به فنا خواهند رفت.مردم عادی اگر چیزی برای فروش دارید و نیاز ب پولش دارید عجله کنید که دیگر فرصتی نخواهد بود

    • ناشناس

      اگه بفروشن و اینطوری ک میگید نشه دیگه چیزی ندارن و فقیر تر میشن

  • ناشناس

    ۶ ژانویه کنگره باید تایید کنه، اگه اونجا نماینده‌های جمهوری‌خواه نتایج رو قبول نکنن، آرای ایالات مورد مناقشه باطل میشه و هیچ کدوم از کاندیداها به ۲۷۰ رای نمیرسن در اونصورت نماینده‌ها باید رای بدن که هر ایالت یک رای داره، که اونجا هم ترامپ ۲۶ بر ۲۳ جلوئه