خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۶۸۱۷

معاون اول رئیس جمهور:

ایران قادر است بحران‌های بزرگ را به خوبی مدیریت کند

ایران قادر است بحران‌های بزرگ را به خوبی مدیریت کند

جلسه دیدار مدیران کل مدیریت بحران استان‌های کشور با معاون اول رییس جمهور عصر روز(سه شنبه) برگزار شد و در این جلسه، اسحاق جهانگیری گفت: ایران قادر است بحران‌های بزرگ را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در دوره‌ای که تورم به بالاترین حد ممکن در چند دهه اخیر رسیده و در آستانه عبور از مرز ۵۰ درصد است و میزان نقدینگی و رشد آن رکوردهای پی در پی می‌زند و بحران‌های اقتصادی مختلفی در چند وقت زندگی مردم را متاثر کرده، معاون اول رئیس جمهور گفته است: ایران قادر است بحران‌های بزرگ را به خوبی مدیریت کند.

معاون اول رییس جمهور که در دیدار با مدیران کل مدیریت بحران استان‌های کشور سخن می‌گفت، با اشاره به تجربه‌های موفق کشورمان در مدیریت بحران‌‎های مختلف و رسیدگی به حادثه‌دیدگان نظیر زلزله و سیل خاطرنشان کرد: جفای بزرگی که در حق جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد این است که عده‌ای خواسته یا ناخواسته در زمان بروز حوادث، اقدامات انجام شده را نادیده می‌گیرند و برخی نقاط ضعف و کاستی‌ها را برجسته می‌کنند.

آن طور که ایسنا از این جلسه روایت کرده، اسحاق جهانگیری همچنین با یادآوری سیل سال ۱۳۹۸ که حدود ۲۵ استان کشور را درگیر کرد، گفت: اقدامات مهمی در راستای کمک به سیل زدگان و بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده به انجام رسید و مجموعه این اقدامات نشان داد که جمهوری اسلامی ایران قادر است بحران های بزرگ را به خوبی مدیریت کند.

جهانگیری ادامه داد: لازم است پس از وقوع هر حادثه، گزارش جامعی از نحوه مدیریت و اقدامات انجام شده تدوین شود و ضمن مشخص شدن نقاط قوت و ضعفها، این گزارش ها و تجربیات برای موارد مشابه مورد توجه و استفاده قرار گیرد. با توجه به اینکه تعداد حوادث و میزان بزرگی آنها مشخص نیست لازم است سازمان مدیریت بحران کشور برای حوادث و بلایای بزرگتر نیز برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را انجام دهد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کدوم بحرانها؟؟؟به چه قیمتی؟؟؟؟

  • رضا

    شما مرغ و تخم مرغ رو مدیریت کن، مدیریت جهانی پیش کش

  • ناشناس

    خدا همه رو شفا بده ان شاالله