به گزارش تجارتنیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، دستور بازنگری و اصلاح شیوهنامه تنظیم بازار فولاد، موسوم به شیوهنامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد را صادر کرد.
وی در دستور خود خطاب به محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور نوشته است که بهگونهای در اصلاح شیوهنامه تنظیم بازار فولاد اقدام شود که «هیچ علامت منفی به بورس داده نشود»

اینو یکی باید به تجارت نیوز بگه . لاوی مافیای مسکن و ارز و خودرو رو ساکت کنید
بخدا ۷۰ درصد تو ضررم
همین که دولت هیچ اظهارنظر بورسی نکند کافیست
سلام خسته نباشید لطفا کامنت ابولفضل و پاک کنید
فکر نمیکردم اینقدر مورد توجه قرار بگیره خواهشمندم پاک کنید سپاس از تجارت نیوز
چرا پالایشی را باد الکی میکنید . چرا پالایشی را بازارگردانی میکنید .6درصد درصد مال مارو بردن . شما ظرف 5 روز باد کردید. پالایشیرو دارین میبرین بالا از مال ما بدبخت بیچاره . اقای رییسی ورود کنید . بازار گردانها همان شرکای
کسانی هستند که مال مردم را میبرند . اقا کمک کنید . بورس را ازاد کنید . بیچاره شدیم
اقای جهانگیری همون نوچه های شمانبودن هیمیو مدن تو صداسیمامیگفتند شاخص از ۱۷۰۰ پایین نمییاد صبر کنید بلند مدت میان مدت سرمایه گذاریکنید الان ۹ ماهپولمو گداشتمتوبورس دریغ از۱۰ درصد سود نصف سرمایمو از دستدادم
اینهایی که تبلیغات کشکی و بدون فکر انجام میدن همونهایی هستن که ما را فریب دادن و از شاخص ۲۱۰۰ تا ۱۲۰۰ نذاشتن بریم بیرون از بورس و هر روز گفتن ایندفعه فرق داره و از هفته دیگه مثبت میشه
۷ ماه گولمون زدن .وگرنه با ضرر کمتر همونموقع میرفتیم
ما مثل ابوموسی اشعری هستیم(خوشخیال و ساده لوح)
یکی هم که واقعیات و نظر درستی بهمون میگنه نفرینش میکنیم
اگه واقعا سهامداری، داری با این پیامت خودزنی میکنی
من به آینده بورس خوشبینم و تا انتخابات، شاخص ۲/۴۰۰ رو به چشم میبینم
شتر در خواب بیند پنبه دانه
دزهراوی با پایینترین قیمت خود در ۱۴ ماه گذشته رسیده است ،دورود به دولتی که به مردمش گفت بلند مدت سهامداری کنید و نتیجه اش را ببینید !!!!!!!!!
کل بازار شده برای پالایش یکم
بقیه باز سر کارن چند درصد مثبت منفی
سرمایه مردم دارن بازی می دن
چرا اقازاده سوار پالایش یکم شدن باز چند روزه
یک سوده 100% بگیرند
تو رو جون هر کی دوست داری اسحاق تو دیگه حرف نزن…
همینو کم داشتیم دیگه????
مردم ایران یادتونه؟…..
خدایا شر اینا رو از سر ما کم کن