کد مطلب: ۵۸۶۹۵۹

آخرین بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث خودرو در پاییز ۱۴۰۰

آخرین بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث خودرو در پاییز ۱۴۰۰

جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث  تمامی وسایل نقلیه موتوری زمینی نظیر خودرو و موتورسیکلت به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و در راستای ترویج فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای همچنین به مناسبت هفته وحدت مورد بخشش قرار می‌گیرد.

همه‌ی ما برای رانندگی در جاده به بیمه اتومبیل و خودرو احتیاج داریم. این بیمه‌ها، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ماشین هستند. اما یافتن بیمه مناسب تواند مشکل باشد. زیرا در شرایط کرونا و تورم افراد درصدد هستند بهترین بیمه خودرو را با پوشش‌ها و قیمت مناسب تهیه کنند. به علاوه رانندگان می‌خواهند که از فرصت پیش روی بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث استفاده نمایند. بر اساس تصمیم اخد شده، جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث تمامی وسایل نقلیه موتوری زمینی نظیر خودرو و موتورسیکلت به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ناشی از تحریم‌های ظالمانه و پاندمی ویروس کرونا) و در راستای ترویج فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای همچنین به مناسبت هفته وحدت مورد بخشش قرار می‌گیرد.

بر این اساس از تاریخ ۱۷ مهر تا ششم آبان سال جاری به مدت ۲۰ روز این بخشودگی اعمال می‌شود و آنطور که بیمه مرکزی تاکید کرده است شامل افرادی می‌شود که بیمه نامه یک ساله خریداری کنند. خب شاید بخواهید درباره تمدید و خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ماشین اطلاعاتی داشته باشید. این راهنما قصد دارد درک بیشتری از نحوه کارکرد انواع بیمه اتومبیل به شما ارائه دهد و به شما کمک می‌کند هنگام انتخاب پوشش مناسب، آگاهی بیشتری داشته باشید. در این محتوای آموزشی قصد داریم در رابطه با بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه بحث نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

بیمه شخص ثالث خودرو

هر شخصی که قصد خرید وسایل نقلیه دارد، قطعا یک بار هم که شده نام بیمه شخص ثالث را شنیده است، این بیمه‌نامه بر اساس تعهداتی که دارد ضرر و زیان مالی و جانی وارد به اشخاص ثالث در یک حادثه رانندگی را جبران می‌کند.

در حقیقت خرید بیمه شخص ثالث، برای جلوگیری و پیش‌بینی وقوع حوادث نیست، بلکه به منظور پیشگیری از هزینه‌های اضافی در زمان وقوع حادثه است. از طرفی این بیمه‌نامه اجباری بوده و در صورت عدم تمدید به موقع، از سوی راهنمایی و رانندگی جریمه ای در نظر گرفته می‌شود.پس برای اینکه از هزینه های اضافی جلوگیری شود، باید نسبت به تمدید بیمه‌نامه خود اقدام کنید.

تا به حال به این فکر کرده‌اید اگر بیمه شخص ثالث اجباری نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟

فرض کنید شما در تصادف با یک خودرو دچار آسیب دیدگی شده‌اید، در این شرایط با وجود آسیب وارد شده باید برای دریافت خسارت خود در دادگاه ها پرسه بزنید و به دنبال آدرس و نشانی راننده باشید، آیا راننده را پیدا کنید آیا نکنید! حتی ممکن است راننده متواری شود و اوضاع رنگی سیاه تری به خود بگیرد! حال اگر در بهترین شرایط راننده را نیز پیدا کرده و بتوانید از او شکایت کنید،اگر راننده توانایی پرداخت خسارت را نداشته باشد می بایست تا مدت‌ها برای دریافت خسارات وارد شده یا هزینه‌های پزشکی از راننده، سماق بمکید!!!

بیمه شخص ثالث خودرو: جبران خسارات جانی  و مالی

بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است.در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید(که در اکثر بیمه‌نامه ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه‌گر درج می شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است). تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می کند. در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می آید استفاده کند.

برای استعلام قیمت، خرید و تمدید آنلاین بیمه شخص ثالث ماشین به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty

بیمه بدنه ماشین

با توجه به تصادفات هر روزه خودروها و هزینه‌های سنگین ناشی از آن، اهمیت بیمه بدنه بر کسی پوشیده نیست. همچنین بیمه بدنه یکی از مهم‌ترین و مفیدترین بیمه‌نامه هایی ست که صاحبان وسایل نقلیه به آن احتیاج دارند. چون بیمه گذار می‌تواند با پرداخت حق بیمه کم و خرید بیمه اختیاری بدنه، هزینه‌های ناشی از خسارات تصادفات رانندگی را تحت پوشش شرکت بیمه گر قرار دهد.

در حقیقت بیمه بدنه خودرو، یک بیمه‌نامه اختیاری است که جبران زیان و خسارات وارد بر خودرو در صورت بروز حادثه را تقبل می‌کند. این بیمه‌نامه شامل مواردی خواهد بود که باعث آسیب یا از بین رفتن وسیله نقلیه می‌شوند.

به طور کلی می‌توان گفت همه وسایل نقلیه از موتور سیکلت تا خودروهای شخصی، وسایل حمل و نقل عمومی و کامیون‌ها می‌توانند بیمه بدنه دریافت کنند. با این همه حال، خودرو مورد نظر حتماً باید توسط کارشناسان بیمه بررسی شود تا تأییدیه‌های لازم برای عقد قرارداد بیمه اختیاری بدنه را دریافت کند.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه ماشین

به طور کلی پوشش‌های اصلی بیمه بدنه به شرح ذیل است:

  • مورد سرقت واقع شدن خودرو
  • حادثه و تصادفات رانندگی
  • واژگونی و سقوط خودرو
  • پیشامدهای غیر منتظره همچون؛ حریق، آتش ‌سوزی، انفجار و صاعقه
  • پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه اتومبیل

خطرات زیر تحت پوشش اصلی بیمه بدنه ماشین نیستند؛ ولی بیمه گزاران با پرداخت مبلغ اضافی حق‌بیمه‌ از پوشش‌های اضافی (خطرات فرعی) این بیمه‌نامه بهره‌مند می‌شوند:

  • دزدی در جای لوازم خودرو از قبیل رادیو پخش ، رینگ ، لاستیک ، آینه ها و سایر لوازم خودرو
  • شکستن شیشه به علتی غیر از خطرات اصلی
  • غرامت عدم استفاده از خودرو در هنگام تعمیرات
  • حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله، آتشفشان
  • حوادث ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی نظیر اسید و رنگ

خسارت شکست شیشه در پوشش‌های اضافی بیمه بدنه ماشین جبران می‌شود.

رانندگان عزیز در صورت تمایل به برخورداری از پوشش‌های اصلی بیمه بدنه، استعلام قیمت، خرید و تمدید بیمه بدنه می‌توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:

https://bimeh.com/carbody

استعلام و خرید آنلاین انواع بیمه خودرو از بیمه دات کام

با وجود مشغله‌های فراوانی که هر روز داریم، شاید خرید بیمه شخص ثالث خودرو یا بیمه بدنه خودرو را به تعویق اندازیم. این امر می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای مالکان خودرو به همراه داشته باشد. لذا با وجود راهکارهای آنلاینی که برای خرید بیمه ارائه شده و ضمن استفاده از فرصت بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث، می‌‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای استعلام و خرید بیمه اقدام کنید. یکی از مجموعه‌های کارگزاری آنلاین بیمه که با برترین و معتبرترین شرکت‌های بیمه‌گر در ایران همکاری دارد، کارگزاری آنلاین بیمه دات کام است. این سایت شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید بدون دغدغه صرف زمان و هزینه اضافی، برای استعلام بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه خودرو اقدام کرده و در نهایت با مقایسه میان خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف بیمه‌گر، برای خرید آنلاین اقدام کنید.

خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ماشین

علاوه‌براین، اگر برای انتخاب بیمه مناسب خودرو مطابق با بودجه خود نیازمند مشاوره تخصصی هستید، می‌توانید از خدمات رایگان bimeh.com نیز استفاده کنید و در نهایت نیز بیمه‌نامه به صورت رایگان توسط شرکت بیمه دات کام برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این روش هر چه سریع‌تر برای خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروی خود از طریق سایت بیمه دات کام اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بیمه دات کام و خرید انواع بیمه خودرو می‌توانید از خرید درگاه‌های ارتباطی زیر با بیمه دات کام در ارتباط باشید:

سایت بیمه: https://bimeh.com/

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی:

info@bimeh.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • R A..ازمرودشت

    با سلام اگرتمدید جریمه بیمه ماشین راتاتاریخ ۱۲ همین برج بشود ممنون میشودیم