کد مطلب: ۵۸۸۰۸۲

لیست ۵ نماد بورسی که خالی شدند!

لیست ۵ نماد بورسی که خالی شدند!

در هفته گذشته بیش از ۳٫۷ هزار میلیارد تومان پول حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد. این میزان رقمی معادل کل بودجه ماهانه یارانه نقدی کشور است که دولت به بیش از ۸۰ میلیون ایرانی پرداخت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته گذشته بیش از ۳٫۷ هزار میلیارد تومان پول حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد. این میزان رقمی معادل کل بودجه ماهانه یارانه نقدی کشور است که دولت به بیش از ۸۰ میلیون ایرانی پرداخت می‌کند.

طبق گزارش اخیر اقتصادنیوز، در پایان هفته قبل رکورد خروج پول حقیقی برای هشت روز متوالی ثبت شد. در مجموع کل هفته سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۷۴۰ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین رشد ۲۱۵ درصدی داشته است. در هشت روز کاری اخیر در مجموع چهار هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از بازار خارج شده است.

اما کدام نمادها در آخرین روز کاری بورس بیشترین خروج پول را داشتند؟ شپنا، برکت، فملی، پارسال و خبهمن پنج نمادی هستند که در آخرین روز کاری هفته قبل بیشترین خروج سرمایه از آنها ثبت شده است.

در مقابل پنج نماد شکام، زاگرس، شپدیس، غشصفا و شفن پنج نمادی هستند که در آخرین روز کاری هفته قبل، بیشترین ورود پول حقیقی‌ها برای آنها ثبت شده است.

1 25

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ممم

    انشالله خیر نبینید که پولا مردم خوردیندولت گدا پول مردم خوردن نداشت

  • ناشناس

    من می خواهم مثل این فرد که گفت می خواهم داد بزنم شاید صدایم به کسی برسد چون تمام سرمایه اش از دستش رفته..من هم کل سرمایه ان در بورس رفته مثل آن فرد می خواهم داد بزنم ولی صدای هر دو ما بجایی نمی رسد چون گوش شنوایی در ایران نیست.چون مسولین بخصوص در مورد بورس کر شده اند.صدای کمک افراد را نمی شنوند.

  • ناشناس

    با ادب سلام صبح بخیر ریاست محترم بورس جناب آقا عشقی استدعا داریم بیزحمت لطفا عنایت فرمایید در خصوص خرید عرضه اولیه کارگزاری ها بویژه کارگزاری مفید در خصوص خرید عرضه اولیه بصورت خودکار اتوماتیک باشه بسیاربسیار کارشایسته وپسنیده است تا به سهامداران خرد ظلم نشود انشالله بتوفیق خداوندبزرگ وتوجه شما به سهامداران خرد جهت رشد وشکوه فائی باشیم‌ انشالله که سیستم کارگزاری مفید بیزحمت لطفا عنایت فرمایید سیستم عرضه اولیه کارگزاری مفید بصورت خودکار اتوماتیک باشه بسیاربسیار کارشایسته وپسنیده است

  • ناشناس

    سلام گزارش مالی پالایشکاه بندر عباس خیلی خوب بود ولی شپنا خیلی بد چرا گزارش منفی به بورس داده شده مگر مدیران صاحب سهام نیستن منفی گزارش میدهند تازه فرار بوده پترو پالایش بشه بفروشیم سهام پالایشگاه بندر عباس بخریم .

  • ناشناس

    دزد به معنای واقعی

  • ناشناس

    عزیز دلم بازار بورس ایران العان نزدیک به دوسال است که شده بازار مکاره‌..فقط کلاه برداری و دزدی درونش حاکم است..دوسال است که فهمیدند بهترین مکان برای بردن اموال ملت است..نزدیک به دوسال است که دیگه کسی اختلاص نمیکنه چون راه بهتری پیدا شده…

  • ناشناس

    با سلام .
    وعده های الکی به مردم دادن و مردم را فریب دادن و پول مردم را به یغما بردن . چه این دولت چه دولت قبلی . بورس برای دولت شده سوپر مارکت محله که دو برابر قیمت را بر مردم تحمیل میکند . و هرچه دلش بخواهد انجام میدهد .

  • ناشناس

    یک دفتر ۱۰۰ برگ به قیمت بالا به مردم فروخته می شود ولی سهام لطیف هر روز ۵% ضرر می دهد در صورتی که کاغذ در بازار خدا تومان فروش می شود . این چه بازاری است خدا داند.

  • حسین

    فکر می‌کنید بااین روش چقدر دوام میارید منطورم سر کیسه مردم هست. بلخره مردم می‌فهمند که بورس ایران یه دزد خونه هست وقتی یه بار کل پول خارج کردن چکار میکنید

  • حسن علی

    دوسال مردم را به سخره گرفتید عده زیادی را به خاک سیاه نشاندید.۲۰ سال هم داد بزنید بی اعتمادی به اعتماد تبدیل نمیشود.بازار سرمایه غمار خانه است مگر اینکه قیمت سهام بنیادی به قیمت یک پاکت پفک برسه.تمام