کد مطلب: ۵۱۲۳۰۷

بدهی هپکو تهاتر می‌شود

بدهی هپکو تهاتر می‌شود

وزیر تعاون گفت: وزیر اقتصاد با تهاتر بدهی هپکو در پاسخ به تقاضای بنده موافقت و برای اجرا به سازمان خصوصی سازی ابلاغ کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب توئیتر نوشت: به لطف خدا وزیر محترم اقتصاد با تهاتر بدهی هپکو در پاسخ به تقاضای بنده موافقت و برای اجرا به سازمان خصوصی سازی ابلاغ کرد.

یک فعال کارگری هپکو به خبرگزاری مهر خبر داد که هپکو یک هزار و ۲۰۰ میلیارد بدهی دارد و قرار بوده است تهاتر انجام شود اما هنوز خبری از اینکه جزئیات این تهاتر به چه صورتی است، منتشر نشده است.

گفتنی است در سال جاری شرکت هپکو به جهت رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • قفل بدون کلید

    با این پول ما که تبدیل به سهام هپکو شد
    پس از چندین ماه عرضه ی حل این مشکل را هم نداشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

  • ناشناس

    ایران ایران بخور بخور بخور بقیه ببین ببین

  • ناشناس

    بشه نشه ما نابود شدیم
    ان شالله نابود بشوید…

  • ناشناس

    هپکو ۱۲۰۰ میلیارد بدهی دارد از طرفی طبق نظر برخی کارشناسان رشد شاخص تولید داخلی منفی است، رشد نقدینگی هم ۳۰ درصد است خوب تا حدودی معلوم شد علت عرضه آبشاری حقوقی ها چیست. ولی من یک پیشنهاد دارم که حداقل جلوی خروج آبشاری سهام داران فست فودی را بگیرد تا شاخص بیشتر از این افت نکند، کدهای بورسی این افراد را به مدت چندین ماه قفل کنید تا خروجی صورت نگیرد از طرف دیگر حتی به صورت دستوری هم که شده شاخص را برای یک مدت رشد دهید این طوری دوباره اعتماد مردم برمی گردد و تمام پولی که از بورس خارج شده برمی گردد از قدیم گفتن بازاری جماعت دنبال سود است. نوسانات ارزی هم کنترل شود تا دلار ریزش شدیدی نداشته باشد اگر همین موارد ساده را دولت انجام دهد می تواند از ریزش بیشتر شاخص جلوگیری کند. الان سیگنال های خوبی از واشنگتون به تهران می رسد اگرچه این سیگنال ها ممکن است باعث ریزش شاخص حتی به زیر یک میلیون به خاطر کاهش احتمالی قیمت دلار شود ولی باز هم مهم نیست چون در آینده نزدیک اگر آمریکا به تعهدات برجامی خود برگردد شاخص رشدش شروع می شود. سهام داری دید طولانی مدت می خواهد الان متاسفانه دیدها فست فودی شده و هیچ کس نفعی نمی برد.

  • ناشناس

    چقدر دزدی کردن که شرکت به این بزرگی و قدمت و سودهی هزارودویس ملیارد بدهکاره… تجارت نیوز نظرمو سانسور نکن

  • ناشناس

    پیگیری،
    موافق.?

  • ناشناس

    به نظر من طرح پذیره نویسی ۱۵۰ هزار میلیاردی بهتر از این عرضه های اولیه است چون در این پذیره نویسی حداقل خروج ۲ ساله است و راه را بر روی سهام داران فست فودی می بندد، کسانی هم که سرمایه شان را از بورس خارج کردند در این پذیره نویسی ورود کنند در آینده نفع می کنند.

  • ناشناس

    پس سهامداران تپکو باید امیدوار به باز شدن این سهم با مثبت ۵۰ باشند این مدت ضرر و خواب سرمایه جبران میشه

  • ناشناس

    خب اگه هپکو دولتی شده تهاتر کنند طوری نیست . فقط حقوق نیروها رو سر تایم بدن .

  • ناشناس

    سال رونق تولید گذشت وتپکو چیزی تولید نکرد