کد مطلب: ۲۹۴۷۸۵

برخورداری ۶ روستای شهرستان بهمئی از نعمت گاز طبیعی

برخورداری 6 روستای شهرستان بهمئی از نعمت گاز طبیعی

با حضور نماینده کهگیلویه، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان، 6 روستای شهرستان بهمئی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

عدل هاشمی‎پور در آیین افتتاح و بهره مندی مردم روستاهای بابا احمد، اسلام آباد، دوپر نظری، زور آزما و نی کن از این نعمت خدادادی گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم و بسیار خوشحالم که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم از این خدمات بهره‌مند می‌شوند و در اکثر نقاط حوزه انتخابیه، عملیات گاز رسانی بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

به گزارش تجارت‌نیوز،نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ضمن تشکر از خدمات گسترده شرکت گاز استان اظهار کرد: عملیات گاز رسانی به روستاهای قیام در لنده، سرآسیاب یوسفی و ممبی از توابع شهرستان بهمئی از سمت شهرستان لنده نیز آغاز شده و به سرعت در حال انجام است.

وی یکی دیگر از نعمت های گازرسانی را اشتغال دانست و افزود: پیمانکاران پروژه‌ها موظف هستند که در هر بخش، بکار‌گیری نیروهای خدماتی، اجرایی و فنی را با اولویت جذب از افراد جویای کار همان منطقه اختصاص دهند تا حداقل بخشی از متقاضیان مشغول شوند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی، رمز خدمت رسانی بیشتر به مردم را وحدت و همت مسئولان و دوری آنان از حواشی دانست و بیان کرد: خوشبختانه روز به روز وضعیت بهتر می‌شود و حرکت در مسیر توسعه شتاب بیشتری می‌گیرد.

مهندس عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این آیین از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس تشکر و سپاسگزاری کرد.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.