کد مطلب: ۷۲۲۷۸۷

موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه ملی

موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه ملی

رئیس‌جمهور در نامه‌ای از رهبر انقلاب اجازه خواست که از صندوق توسعه ملی 20درصد برداشت شود که رهبری نیز با برداشت 10درصد موافقت کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از انتقاد رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی امروز مجلس حضور یافت.

به نقل از ایسنا، مسعود میرکاظمی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل‌وچهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول درخصوص بند(الف) تبصره(۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور در صحن مجلس با بیان اینکه «امسال تنها سالی است که ۴۰درصد از درآمدهای نفتی به حساب صندوق توسعه ملی واریز می‌شود»، اظهار کرد: خدمت رهبری نامه‌ای از طرف رئیس‌جمهوری داده شده است و از ایشان اجازه خواسته‌ایم که اجازه دهند از ۲۰درصد این درآمدها در دو موضوع تملک و اشتغال استفاده کنیم.»

وی افزود: حتی در نامه‌ای که رئیس‌جمهور تدوین کردند به‌هیچ عنوان موضوع جاری مطرح نشده و اجازه‌ای در این زمینه گرفته نشده است. ایشان نیز با برداشت ۱۰درصد موافقت فرمودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.