خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۹۸۴۲

بررسی بهترین مدل‌های گاز، هود، سینک و فر توکار اخوان و پیشنهاد ویژه

بررسی بهترین مدل‌های گاز، هود، سینک و فر توکار اخوان و پیشنهاد ویژه

تجهیزات آشپزخانه برای هر خانه به عنوان قلب و نگین تلقی شده و کیفیت و زیبایی آن تاثیر چشم‌گیری در رضایت شما خواهد داشت. از این‌رو استفاده از یک محصول معتبر و با کیفیت می‌تواند تجربه یک خرید موفق و کارا را برای شما به ارمغان آورد.

اخوان نام یک برند مطرح و خوش نام در تولید تجهیزات آشپزخانه است که به صورت تخصصی محصولاتی از قبیل انواع اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و فر توکار را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

سابقه تولید این برند به بیش از ۴۰ سال می‌رسد و این کمپانی با گردآوری دانش روز، تکنولوژی جدید و ماشین‌آلات مدرن محصولات خود را بالاترین استانداردهای اروپایی روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده است.

انواع گازهای اخوان

شرکت اخوان جم به صورت کلی در دو مدل گازفردار و گاز رومیزی اجاق گاز تولید کرده است.

گازهای مبله شامل دو مدل طرح فر و فردار می‌باشد که در حال حاضر در ۹ مدل موجود است و بسته به مدل دارای آپشن‌های متفاوتی است.

گاز صفحه ای اخوان از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است که در سه مدل زیر تولید شده است.

  • گاز رومیزی استیل اخوان » گازهای استیل اخوان دارای بدنه از جنس استیل ۳۰۴ بوده که در مقابل حرارت و زنگ‌زدگی مقاوم است و در تعداد شعله های ۱ تا ۶ موجود می‌باشد.
  • گاز رومیزی شیشه‌ای اخوان» گازهای شیشه‌ای اخوان از لوکس‌ترین گازهای صفحه‌ای ایرانی بوده که دارای شیشه سکوریت ۸ میلیمتری بوده و در مقابل حرارت تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم بوده و در تعداد شعله‌های ۲ تا ۵ عرضه شده است.
  • گاز رومیزی استیل و شیشه اخوان» این محصول سری جدید گاز اخوان بوده و با طراحی چشم‌نواز، مقاومت بالا، و تنوع بی‌نظیر آماده فروش می‌باشد.

ویژگی‌های مهم گاز اخوان

گاز صفحه‌ای اخوان دارای قطعات سر شعله ایتالیایی ساباف بوده و همچنین از بوبین شیر اورکلی اسپانیا بهره می‌برد. همچنین این مدل سر شعله از سری HE بوده که بیشترین میزان بازدهی حرارت را منتقل می ‌کند.

ترموکوپل تاپ تایم و و فوق سریع در کنار فندک الکتریکی استاندارد از دیگر ویژگی ‌های این محصول استراتژی می‌باشد.

تنوع در طراحی و مدل و جنس از دیگر ویژگی‌های انحصاری اخوان است. به جرئت می‌توان گفت که هیچ برندی به اندازه اخوان گاز رومیزی تولید نکرده و در حال حاضر ۲۰۰ مدل محصول در این سبد کالایی وجود دارد.

شبکه چدنی یکپارچه و ولوم‌‌های باکالیت دارای بالاترین کیفیت متریال بوده و در مقابل حرارت و دمای بالا مقاوم می‌باشند.

گارانتی گازهای اخوان دارای ۲۴ ماه بوده و از بهترین شبکه‌های گارانتی تجهیزات خانگی را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

2wedfg 2

پرفروش‌ترین گاز رومیزی اخوان

گازهای اخوان در ۵ سری ونوس، اخوان، گیتا، سری z و ونوس موجود بوده که طبق گزارش‌های سایت رسمی خانه اخوان مدل‌های زیر از پرفروش‌ترین‌ها می‌باشد.

انواع سینک اخوان

سینک ظرفشویی اخوان محصولی کارآمد و بی‌رقیب در بازار شناخته می‌‌شود. اگر سری به بورس تجهیزات آشپزخانه بزنید و تحقیق را به عمل‌آوری متوجه خواهید شد که فقط ۴ شرکت توانایی تولید سینک ظرفشویی را داشته و سایر برندها سینک‌های برند خود را به صورت برون سپاری به اخوان می دهند.

اخوان در تولید سینک ظرفشویی رتبه ۱ بازار را داشته و با ماشین آلات و دستگاه های پرس مدرن سینک‌های متنوعی را تولید و به دست مشتریان می رساند.

ورق استیل استفاده شده در سینک‌های ظرفشویی اخوان از فولاد استنلس استیل ۳۰۴ بوده که از مهمترین مزایایش ضد خش بودن و مقاومت در برابر تغییر رنگ و حالت است.

سینک آشپزخانه اخوان در مدل‌های زیر موجود می‌باشد

  • سینک روکار» سینک روکار که بیشترین میزان درخواست را در بازار داشته در برند اخوان به صورت انبوده و در مدل‌ها و طرح‌ها و سایزهای مختلف تولید می‌گردد.
  • سینک توکار» سینک توکار اخوان از خلاقانه‌ترین مصحولات این برند است و در ابعاد مختلف با عمق‌های متنوع و شکل‌های فانتزی ارائه می‌شود.
  • سینک‌های زیر کورینی اخوان» سینک‌های زیرکورینی نوظهور ترین سینک‌های آشپزخانه بوده که به صورت داخلی و در داخل یونیت و صفحه کابینت شما چسبیده شده و نمای منحصر به فردی را ایجاد می‌کند.

3erfg 4

ویژگی سینک ظرفشویی اخوان

اخوان در طراحی و تنوع سینک بی‌نظیر عمل کرده و در حال حاضر دارای ۳۰۰ مدل سینک در مدل‌های لگن فانتزی، نیم فانتزی، نیم باکسی، باکسی و گرد می‌باشد.

عمق لگن از مواردی است که مصرف کنندگان همیشه از آن به عنوان یک معیار مهم یاد می‌کنند. اخوان در تولید سینک‌های عمیق و نیمه عمیق بی‌رقیب بوده و لگن‌های با عمق ۱۴ تا ۲۲ سانتیمتر را تولید کرده است.

ضخامت ورق در سینک‌ها می تواند کیفیت سینک و استاندارد را بسنجد. ضخامت ورق می تواند از صدای بی‌دلیل سینک، مقاومت سینک در برابر ضربه و فشار ناشی از وزن اجسام تاثیرگذار باشد.

قیمت سینک یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب یک سینک‌های ظرفشویی به حساب می‌آید. با بررسی‌های قیمتی در سایر برندها متوجه می‌شوید که اخوان در قیمت‌گذاری سینک بی‌نظیر بوده و در بهترین قیمت محصولات خود را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

انواع فرتوکار اخوان

فر آشپزخانه در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و به دلایلی از قبیل خودداری از غذای رستوران‌ها، پخت و پز خانگی و کرونا عموم ترجیح به پخت در منزل کرده‌اند.

فرتوکار علاوه بر پخت و پز وظیفه زیباسازی فضای آشپزخانه را نیز برعهده داشته و بیش از پیش در صدر فروش تجهیزات آشپزخانه قرار گرفته است.

اخوان نیز که سر منشا تولیدات آشپزخانه است در این لاین تولید نیز بی‌نظیر عمل کرده و فر آشپزخانه را با بهترین کیفیت، تنوع و کارایی روانه بازار کرده است.

فر اخوان یکی از محصولات کامل و لوکس شرکت اخوان بوده و در مدل‌های گازی، گاز و برق و برقی در رنگ‌بندی سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری موجود است.

ویژگی فر آشپزخانه اخوان

فر توکار اخوان دارای قطعات ایتالیایی با کیفیت، المنت‌های برقی چند حالته، شعله پخش کن گازی ، بدنه ایزی کلین، شلف‌ها و ریل تلسکوپی، موتور جوجه گردان و فن داکتی کانوکشن می‌باشد.

المنت‌های برقی در فرهای توکار برقی بسیار کارآمد بوده و عملکرد فر را فقط از طریق برق ممکن کرده است. فرهای برقی دارای پخت آسان‌تر، برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و پخت سریع‌تر می‌باشد.

شعله پخش‌کن گاز در فر گازی اخوان پخت را به صورت تخصصی ممکن کرده و برای آشپزهای ماهر پیشنهاد می‌شود. پخت در این مدل فرها به صورت برنامه‌ریزی دستی، پخت تمام اجزا و پخت تخصصی را ممکن می‌کند.

شلف و ریل تلسکوپی امکانی است که در فرهای اخوان ممکن شده و از مزایایی سهولت در قرارگیری سینی فر در طبقات مختلف بهره می‌برد.

سنسور پخت در فر اخوان نقش تعیین کننده و ویژه‌ای داشته و زمانی که طبخ غذا به صورت کامل صورت گرفت این ویژگی به آشپز اطلاع از پخت کامل می‌دهد.

حجم داخلی فر توکار اخوان ۷۰ لیتر بوده و بدنه آن از پوشش ایزی کلین بهره می‌برد. این ویژگی باعث سهولت در نظافت بدنه داخلی فر می‌شود.

فن کانوکشن وظیفه ایجاد یکسان سازی گرما و حرارت را به صورت یکپارچه در بدنه فر برعهده دارد. این عمل باعث می‌شود که غذا به صورت یکسان حرارت دیده و پخته شود.

انواع هود اخوان

هود در آشپزخانه جایگاه کلیدی داشته و نقشی که سابقا برای آن تعیین شده بود که همان مکش بو و دود که در نهایت کمتر دیوارهای فضا کثیف میشد فراتر رفته و به زیباسازی فضا کمک شایانی می‌کند.

هود اخوان با تکنولوژی و سورس‌های اروپایی، با طراحی چشم نواز و خیره کننده، در طراحی در رنگ‌بندی و مدل و کارایی بالا تولید و روانه بازار شده است.

هودهای اخوان دارای دسته‌بندی زیر می‌باشند.

  • هود مورب اخوان » هود مورب از مدل‌های جدید هود آشپزخانه است که نصب آن به صورت دیواری بوده و دارای بدنه شیشه‌ای به رنگ بندی سفید مشکی و نقره‌ای می‌باشد.
  • هود شومینه‌ای اخوان» هودهای شومینه‌ای از پرمصرف‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین هودهای آشپزخانه بوده که برخی آن‌ها را هود T نیز می‌نامند. این هودها نیز دارای بدنه استیل و در رنگ‌بندی استیل و مشکی در اخوان موجود می‌باشد.
  • هود مخفی اخوان» نسل جدید هودهای آشپزخانه هودهای مخفی است که به دلیل کاهش فضای اشغال شده و نمایش بهتر کابینت‌ها مورد استفاده دیزاین ها قرار گرفته است. این هود به صورت کامل در داخل کابینت کار شده و هیچ نمایی از آن نمایش داده نمی‌شود.
  • هود جزیره اخوان» هود جزیره اخوان مناسب فضاها و آشپزخانه‌هایی است که به صورت جزیره پیش‌بینی شده و محلی برای خروجی هوا دودکش وجود ندارد.
  • هود زیر کابینتی اخوان» هودهای زیرکابینتی اولین نسل از هودهای آشپزخانه است که برای اولین بار در اخوان عرضه شد و در داخل کابینت قرار گرفته با این تقاوت که بدنه هود بیرون قرار می‌گیرد.

ویژگی هود اخوان

فیلتر هود در اخوان دارای سه دسته‌بندی فیلتر آلومینیومی، فیلتر الیافی و فیلتر ذغالی است. فیلترهای آلومینومی قابل شستشو و چند بار مصرف و فیلتر ذغالی و الیافی از این قاعده مستثنا می‌باشند.

موتور هود اخوان دارای تکنولوژی توربو بوده و مکش حداکثری در حد ۶۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب را ممکن می‌سازد. اخوان دارای دو دسته موتور معمولی و موتور فلزی می‌باشد.

سیستم روشنایی در هود آشپزخانه اخوان از تکنولوژی SMD بهره می‌برد که علاوه بر روشنایی بیشتر کاهش مصرف برق را به دنبال دارد.

سنسور بو و دود امکان ویژه‌ای است که اخوان برای هوشمندسازی هودهای خود انجام داده و به محض انتشار بو و دود از طریق این سنسور هود اقدام به روشن شدن و مکش می‌کند.

سهولت در نظافت در هود اخوان به دلیل جنس بدنه استیل و شیشه سکوریت بسیار آسان بوده و دردسری برای مصرف کننده ایجاد نمی‌کند.

از امکانات جدید هود اخوان ریموت کنترل بوده که فعالی هود را از راه دور ممکن می‌سازد.

نتیجه‌گیری

تجهیزات آشپزخانه برای هر خانه به عنوان قلب و نگین تلقی شده و کیفیت و زیبایی آن تاثیر چشم‌گیری در رضایت شما خواهد داشت. از این‌رو استفاده از یک محصول معتبر و با کیفیت می‌تواند تجربه یک خرید موفق و کارا را برای شما به ارمغان آورد.

اخوان با بیشترین سابقه در صنعت آشپزخانه که را به صورت تخصصی انجام می‌دهد می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

گارانتی محصولات اخوان ۲۴ ماه در گاز، هود و فر و در سینک ۱۰ سال می‌باشد و خدمات پس از فروش این شرکت در تمام نقاط ایران موجود است.

همچنین برای سهولت هر چه بهتر محصولات شرکت می‌توانید ب صورت مستقیم به فروشگاه آنلاین محصولات اخوان (خانه اخوان) مراجعه نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • صبا رحیمی

    به نظر من اخوان یکی از برند های بزرگی هست که اگر به دنبال خرید این اقلام و لوازم هستیم و به دنبال برند های خوبی هم هستیم حتما یکی از انتخاب های ما خواهد بود.
    حالا اگر یک فروشگاه اینترنتی خوب مثل وی نوین هم این اقلام رو به فروش برسونه که دیگه عالیه.
    ممنون از محتوای خوبی که ارائه دادید.
    در پناه حق باشید.