خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۲۹۵

بررسی لایحه برنامه ششم توسعه با محوریت نفت، نیرو و انرژی اتمی

بررسی لایحه برنامه ششم توسعه با محوریت نفت، نیرو و انرژی اتمی

اعضای کمیسیون انرژی این هفته موادی از لایحه برنامه ششم توسعه کشور را بررسی می کنند که ناظر بر حوزه های نفت، نیرو و انرژی اتمی خواهد بود.با پایانیافتن تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی، دستورکارهای کمیسیون های تخصصی این قوه از امروز (شنبه، ١٦ مردادماه) تا چهارشنبه (٢٠ مردادماه) تعیین شده است.بر این اساس در

07eb0af78dd4172672a08a72c429c049_XL.jpg اعضای کمیسیون انرژی این هفته موادی از لایحه برنامه ششم توسعه کشور را بررسی می کنند که ناظر بر حوزه های نفت، نیرو و انرژی اتمی خواهد بود.با پایانیافتن تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی، دستورکارهای کمیسیون های تخصصی این قوه از امروز (شنبه، ١٦ مردادماه) تا چهارشنبه (٢٠ مردادماه) تعیین شده است.
بر این اساس در یکی از مهمترین دستورهای این هفته در حوزه نفت و انرژی، لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نفت،‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی می شود.
همین موضوع به شکل جداگانه در حوزه وزارت نیرو و سازمان انرژی اتمی نیز بررسی می شود.
بررسی اصلاح قانون بودجه سال ١٣٩٥ کل کشور با حضور مسئولان وزارت نفت و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نیز در فهرست موضوع های مورد بررسی کمیسیون انرژی در این هفته قرار گرفته است.
در ادامه برنامه های این هفته کمیسیون انرژی، ارائه گزارش وزیر نفت و معاونان وی درباره عملکرد و برنامه های پیش رو وزارت نفت، گنجانده شده است.
این دستور کار برای وزیر نیرو هم پیش بینی شده است.
به گزارش خبرنگار شانا،طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد، نیز در دستور های این هفته اعضا کمیسیون انرژی قرار گرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.