کد مطلب: ۱۹۲۶۴۴

برف لرستان را سفیدپوش کرد

برف لرستان را سفیدپوش کرد

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: متوسط بارندگی در استان 20 میلی‌متر بوده است.

رضا آریایی اظهار کرد: مقدار بارش نقطه‌ای مراکز شهرستان‌ها از عصر دیروز تا صبح امروز برحسب میلیمتر خرم آباد 26، الشتر 25، دورود 22، رومشکان 21، دوره 20 ، ازنا 18، پلدختر 17، نورآباد و بروجرد 16، الیگودرز و کوهدشت 14 گزارش شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی گفت: در این مدت متوسط بارندگی در استان 20 میلی‌متر بوده است.

آریایی اضافه کرد: بارش در گردنه‌ها، ارتفاعات و شهرهای شمالی استان به شکل برف بوده است. تردد در کلیه گردنه‌ها و محورهای ارتباطی کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی مناطق و شهرستان‌ها را به تعطیلی کشاند.

علی قربانی بیان کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، کلیه مدارس دوره ابتدایی شهرستان نورآباد، الیگودرز، الشتر و مناطق کاکاوند و بیرانشهر، همچنین مدارس دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان ازنا و کلیه مدارس منطقه زاغه، در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: طبق مصوبه شورای عالی مدیریت بحران استان تنها مرجع قانونی برای اعلام تعطیلی مدارس در سراسر استان روابط عمومی آموزش و پرورش استان است و هیچ نهاد یا دستگاه دیگری بدون هماهنگی با این اداره کل مجاز به اعلام تعطیلی یا تاخیر در فعالیت مدارس نیست.

این مسئول به روند اعلام تعطیلی مدارس هم اشاره کرد و یادآور شد: روسای آموزش‌وپرورش در صورت نیاز موارد را به فرمانداران اعلام می‎کنند و فرمانداران هم در صورت تایید موارد را به مدیریت بحران استان اطلاع می‎دهند.

قربانی گفت: مدیریت بحران استان در صورت تایید با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش نتیجه نهایی را از طریق روابط عمومی به رسانه‌ها اعلام خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لرستان‌زیبای من