کد مطلب: ۵۶۵

برنامه‌ریزی برای ساماندهی سفرهای نوروز ۹۳

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از برنامه‌ریزی این نهاد برای ساماندهی سفرهای نوروز 93 خبر داد. به گزارش تجارت نیوز، مرتضی رحمانی‌موحد ظهر امروز در جمع تشکل‌های غیردولتی گردشگری گیلان با اشاره به توجه ویژه مجلس به بحث گردشگری اظهار کرد: برای توسعه گردشگری باید از توان بخش خصوصی در این زمینه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از برنامه‌ریزی این نهاد برای ساماندهی سفرهای نوروز 93 خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز، مرتضی رحمانی‌موحد ظهر امروز در جمع تشکل‌های غیردولتی گردشگری گیلان با اشاره به توجه ویژه مجلس به بحث گردشگری اظهار کرد: برای توسعه گردشگری باید از توان بخش خصوصی در این زمینه بهره گرفت.
وی نقش بخش خصوصی در توسعه گردشگری را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: گردشگری راهکاری برای برطرف شدن معضل بیکاری در کشور است که باید از این راه‌حل استفاده کرد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی تعامل این نهاد با بخش خصوصی را خوب توصیف کرد و افزود: استان‌های ظرفیت گردشگری زیادی دارند که می‌توان با سرمایه‌گذاری آنها را توسعه داد.
وی با بیان اینکه 20 عنوان شغل زیر نظر گردشگری قرار دارد، یادآور شد: توسعه گردشگری در رونق این شغل‌ها تاثیرگذار است.
رحمانی‌موحد با اشاره به ساماندهی سفرهای نوروز 93 خاطرنشان کرد: مدیریت و ساماندهی این سفرها نیازمند برنامه‌ریزی است.
وی برطرف شدن موانع سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را مهم دانست و گفت: امیدواریم با توجه به بودجه پیش‌بینی شده سال 93 برنامه‌های دولت اجرایی شود.
این مسئول درباره گیلان و ظرفیت‌های گردشگری آن تصریح کرد: گیلان سرزمین فرصت‌هاست و باید از ظرفیت گردشگری این استان در راستای رونق و توسعه آن استفاده کرد.
وی توجه به آیین‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان‌های کشور به ویژه گیلان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید از مراسم‌ها برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استفاده کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.