کد مطلب: ۶۷۸۵۲۲

برنامه سفر جو بایدن به منطقه اعلام شد/ چه کسی به استقبال بایدن خواهد رفت؟

برنامه سفر جو بایدن به منطقه اعلام شد/ چه کسی به استقبال بایدن خواهد رفت؟

جدول برنامه‌های سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه مشخص شد؛ یائیر لاپید، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی از وی استقبال رسمی به عمل خواهد آورد.

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین جزئیات سفر بایدن به منطقه را بخوانید.

مهر به نقل از روسیاالیوم نوشت: جدول برنامه‌های سفر جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا به رژیم صهیونیستی و فلسطین اعلام شد؛ طبق این جدول قرار است جو بایدن بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۳ ژوئیه به فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی برسد.

یائیر لاپید، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی از وی استقبال رسمی به عمل خواهد آورد.

سپس بایدن به همراه بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از تعدادی از سامانه‌های امنیتی این رژیم بازدید خواهد کرد که احتمالاً این بازدید از پایگاه هوایی پالماخیم خواهد بود.

بایدن در روز دوم سفر خود نشستی را با نخست وزیر رژیم صهیونیستی انجام خواهد داد و در کنفرانس خبری مشترک با وی شرکت خواهد کرد.

سپس بایدن و لاپید در جلسه ویدیویی با حضور نارندرا مودی، نخست وزیر هند و محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات شرکت خواهند کرد.

دیدار با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی و همچنین دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق این رژیم از دیگر برنامه‌های رئیس جمهوری امریکا است.

روز جمعه ۱۵ ژوئیه نیز بایدن برای دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به بیت لحم می‌رود و پس از آن با بازگشت به فرودگاه بن گوریون عازم عربستان می‌شود تا روز شنبه ۱۶ ژوئیه در نشست رهبران شورای همکاری خلیج فارس و سه کشور عراق، اردن و مصر در شهر جده شرکت کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.