کد مطلب: ۱۰۱۶

برنامه های ایران خودرو برای خودروساز شدن

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تولید 600 هزار دستگاه خودرو سواری و وانت یكی از برنامه ها و اهداف این شركت در سال جدید خواهد بود. هاشم یكه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خودروساز شدن ایران خودرو در مدت چهار سال را از مهمترین برنامه های خود برای ایران خودرو عنوان كرد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تولید 600 هزار دستگاه خودرو سواری و وانت یكی از برنامه ها و اهداف این شركت در سال جدید خواهد بود.

هاشم یكه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خودروساز شدن ایران خودرو در مدت چهار سال را از مهمترین برنامه های خود برای ایران خودرو عنوان كرد و گفت: در مسیر خودروساز شدن باید هر دوسال یك بار باید محصول جدید با برند داخلی عرضه كنیم.
وی تصریح كرد: درسال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادی تمام تلاش خود را برای افزایش بهره وری و بهبود وضعیت به كار خواهیم بست.
یكه زارع بر تولید انبوه موتور ملی «ای.اف.7» با هدف صادرات تاكید كرد و گفت: تا سال 94 بالغ بر 30درصد تولیدات ایران خودرو به بازار جهانی صادر خواهد شد و تحقق این امر نشان دهنده برنامه ریزی هوشمندانه در كیفیت و خدمات پس از فروش است.
وی یادآور شد: در كنار تولید، از خدمات پس از فروش و رضایت مشتری نباید غافل شد، چرا كه بدون مشتری رضایت مند، محصول ما به فروش نمی رسد.
یكه زارع با اشاره به دوبرابر شدن تولید نیمه دوم سال 92 نسبت به نیمه اول، گفت: ایران خودرو باید به جایگاه شایسته خود دست پیدا كند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، دست یابی به فناوری های جدید و الگوی دیگران قرار گرفتن را عامل موفقیت دانست و از كاركنان خواست در تولید محصولات به گونه ای عمل كنند كه گویی خودرو را برای استفاده خانواده خود می سازند.
وی مشتریان را ذی نفعان مهم ایران خودرو دانست كه برای كسب رضایت آنان، نه تنها عدد تولید بلكه كیفیت و خدمات پس از فروش نیز باید در بالاترین سطح باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.