کد مطلب: ۶۳۰۹۰۲

برنج‌های دولتی توزیعی در بازار، هندی و پاکستانی هستند

برنج‌های دولتی توزیعی در بازار، هندی و پاکستانی هستند

شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که انواع برنج وارداتی ۱۱۲۱ دانه بلند که توسط این شرکت در بازار توزیع می‌شود، محصول دو کشور هندوستان و پاکستان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برنج‌های دولتی عرضه شده در بازار از کدام کشور وارد شده ‌اند؟

ایرنا نوشت، شرکت بازرگانی دولتی ایران، در اطلاعیه‌ای درباره انواع برنج خارجی به هموطنان سراسر کشور اعلام کرد: انواع برنج وارداتی ۱۱۲۱ دانه بلند که از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بازار توزیع می‌شود محصول دو کشور هندوستان و پاکستان است.

به‌تازگی برخی رسانه‌ها از روی ناآگاهی، این نوع برنج را مختص کشور هندوستان دانسته و سبب شبهه در جامعه شده‌اند که تاکید می‌شود واریته این نوع برنج در هر دو کشور یاد شده کشت می‌شود و با دو نام برنج ۱۱۲۱ هندی و پاکستانی به بازار جهانی عرضه می‌شود.

به‌تازگی «عباس عسکرزاده » معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، با اعلام نرخ انواع برنج ایرانی و خارجی اعلام کرد: قیمت فروش برای مصرف کننده به منظور پیشگیری از افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها برای هر کیلوگرم برنج طارم ایرانی درجه یک ۶۵ هزار تومان، برنج طارم درجه دو ۶۰ هزار تومان، برنج ایرانی شیرودی ۴۲ هزار تومان، برنج هندی وارداتی ۳۰ هزار تومان و برنج پاکستانی وارداتی ۳۱ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین، قیمت برنج‌های وارداتی که توسط شرکت خدمات بازرگانی تهیه شده به‌ازای هر کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ مبلغ ۲۴ هزار تومان، پاکستانی ۱۱۲۱ مبلغ ۲۵ هزار تومان و تایلندی مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آیا مسولان و وارد کنندگان این برنج ها را میخورند ..مگر ملت ….هستند هر چه خوراک بی کیفیت دنیا را واردکنندگان جمع میکنند و وارد کشور میکنندهمه این برنج ها در دانشگاهها و خوابگاه‌ها ،و مراسم ها برای حفظ ظاهر پخته میشود و بعد در سطل اشغالی ریخته میشود

  • ناشناس

    دولت، بخاطر خدا وپیامبرش به من عاجز ذلیل و کارتن خواب بیسواد وبی هیچ مقداری برنج صدقه بدید

  • ناشناس

    برنج فجر که گفتین کیلو ۳۲۰۰۰ توزیع میشود کجاس؟ در ضمن همین برنج هایی که گفتین نیز در شهرهای مختلف در دسترس نیست؟!

  • ناشناس

    نمیدونم چرا حس میکنم دولت برای فروش برنجای خارجی شرکت دولتی بازرگانی عمدا روی گرونی برنج داخلی چشم پوشی کرده…