کد مطلب: ۵۱۵۸۰۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیونی برای خودروهای دولتی / لیست برندگان کجا اعلام می‌شود؟

قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیونی برای خودروهای دولتی / لیست برندگان کجا اعلام می‌شود؟

پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام خودروهای تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر ایران‌خودرو، قرار است طبق قرار قبلی امروز قرعه‌کشی این خودروها انجام شود. در آخرین قرعه‌کشی خودروسازان درحالی که ۳٫۵ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند اما تعداد برندگان به ۱۵ هزار نفر هم نمی‌رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروسازان در بدترین شرایط مالی به سر می‌برند. ۴۳ هزار میلیارد تومان زیان تنها بخشی از کارنامه سیاه آنهاست اما با وجود این، در روزهای اخیر همچنان سیاست پیش‌فروش خودروهای ارزان‌تر از بازار را در برنامه خود داشته‌اند.

پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام خودروهای تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر ایران‌خودرو، قرار است طبق قرار قبلی امروز قرعه‌کشی این خودروها انجام شود. در آخرین قرعه‌کشی خودروسازان درحالی که ۳٫۵ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند اما تعداد برندگان به ۱۰ هزار نفر هم نمی‌رسید.

ثبت نام خودروهای فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که از روز چهارشنبه آغاز شده بود، دیروز به اتمام ‌رسید تا امروز با قرعه‌کشی برندگان آن مشخص شوند. در این طرح خودروها تا ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار به فروش می‌رسد.

ارزان‌ترین خودرو در این فروش سمند ال ایکس است که حدود ۸۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت بازار و گران‌ترین خودرو در این فروش سورن پلاس است که حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است.

پیش از این، در آخرین طرح پیش‌فروش خودروسازان بیش از ۳٫۵ میلیون نفر متقاضی شرکت کرده بودند اما خودروساز سایپا تنها به ۱۵ هزار نفر خودرو داده بود. در طرح اخیر نیز به نظر می‌رسد با وجود ثبت‌نام میلیونی حداکثر ۱۵ هزار نفر برنده شوند. کسانی قرار است برنده شوند که شرایطی از جمله نداشتن خودرو شخصی را داشته باشند.

در این طرح، شش محصول ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، سمند ال‌ایکس، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

اما قیمت این خودروها چقدر است؟

1 16

کسانی که در این قرعه‌کشی ثبت نام کرده‌اند امشب می‌توانند لیست برندگان را در اینجا ملاحظه کنند. قرار است برندگان بخشنامه ۴۳۵۷ تا پایان امشب منتشر شود.

آخرین اخبار از خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیدوار

    وقتی فرمانده راهور اعلام میکنه ۵۰۰ پلاک در انبار داریم که مربوط به یک نفر بوده،شما حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  • ناشناس

    من الان 15بارثبت نام کردم به اسم درنیومده

  • ناشناس

    قرعه کشی ماشین همش الکی و دروغه من ۳۰ بار شرکت کردم یه بار هم به اسمم در نیومد همش شده دلال بازی بابا جم کنید این دروغ بازیاتون را بیخودی دل مردم را شاد نکنید به خدا ما مردم طبقه سه گناه داریم

  • ناشناس

    والا نمیدونم بعد سیزده بار نوشتن بیرون نمیاد اخه چرااااا مسولین گرامی ایران خودرو توی بازار ازاد گرونه نرخ تعاونی کنید توی بازار ازاد همه بهرمند شن از ایران خودرو خدا خیرتون بده ما جوانی با حقوق کارگری پول کمون چطور بخریم توی بازار اراد توی قرعه کشی هک در نمیاد

  • ناشناس

    با این کارهایی که میکنید از ایرانی بودنم خجالت می کشم اوضاع عراق افغانستان روز بروز بهتر میشه اما ما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Hamid

    همش دروغ اینای که برنده میشن از خودتون هستن که بعد تو بازار ازاد می فروشن سهم بیشتری ببرید روتون نمیشه بگید پارس230میلیون ماشین 30تومنی این قیمت بشه خوب معلوم سود میبری قرعه کشی هم 13بار شرکت کردم هر دفع4نفر اسم کسی در نیومد

    • kaniel outis

      در امد 10 بار ثبت نام کنی وامد و نا امید نباش

  • ناشناس

    سلام من سی بار نوشتم برام در نیامد تو خانواده پنج نفریم خدا خوش نمیاد توان خرید خودرو آزاد نداریم

  • میثم

    ۴۳هزارمیلیارد ضرر!!!
    مردمو چی فرض کردین؟
    قطعات آشغالی که باهاش این خودروهای وطنی و غیروطنی رو مونتاژ میکنید و بعد با قیمتای نجومی هم قیمت با تویوتا و هیوندا و پژوی فرانسه میدینش دست ملت! ۴۳هزار میلیارد براتون ضرر داشته؟ یا اون بدبخت سیاه روزی که از روز اول خرید محصولاتتون یه پاش تعمیرگاهه یه پاش تو فکر رفتن از ایران(به جرات میگم بالای۵۰ درصد از این جوونایی که رفتن از ایران استارت رفتنشون بخاطر لگن های وطنی بوده).
    تاکی مردم سکوت کنن و شما حیا نداشته باشید. هر نفرایرانی ۵۰۰ هزارتومن بده ضررشون جبران میشه اما توروخدا تخته کنید در این لگن سازای وطنی رو.

  • ناشناس

    واقعا از این همه دروغ گفتن خسته نشدید این قرعه کشی ها به اسم نمایندگیها درمیاد یابه اسم مردم بنده چند باریک دستگاه سمند ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نشد ولی تونمایندگی خودروصفر به قیمت بازار به اسم اینکه مال مشتریه به فروش میرسه واقعا جای تاسف مصرف کننده اصلی همیشه درحاشیه است ودلالها هنوز جولان میدن

    • ناشناس

      اره والاه

  • ج.ج

    تواین مملکت نابسمان که خیلی مثلا امنیت اشتغال ،سرمایه گذاری و…داریم،حیف آدم بخواد ریالی تواین طرحها سرمایه گذاری کنه.واقعا حیف..