کد مطلب: ۱۱۷۸۷۴

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت چاپ در تهران

برگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت چاپ در تهران

رئیس اتحادیه چاپخانه داران از حضور کشورهای انگلیس،آلمان،عراق،ایتالیا،اتریش ،مصر،تایوان و ترکیه در بیست و سومین نمایشگاه صنعت چاپ ایران خبر داد. به گزارش خبرنگار تجارت نیوز،علینقی در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت:نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی ایران از برند 23 ساله برخوردار است و می رود تا به بزرگترین نمایشگاه در منطقه تبدیل

رئیس اتحادیه چاپخانه داران از حضور کشورهای انگلیس،آلمان،عراق،ایتالیا،اتریش ،مصر،تایوان و ترکیه در بیست و سومین نمایشگاه صنعت چاپ ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار تجارت نیوز، علینقی در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت:نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی ایران از برند 23 ساله برخوردار است و می رود تا به بزرگترین نمایشگاه در منطقه تبدیل شود.
وی افزود: این نمایشگاه که از 5تا 8 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود،نسبت به سال گذشته از نظر تعداد غرفه گذاران خارجی 30 درصد رشد داشته است.
علینقی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال 3000 متر فضای نمایشگاهی به شرکت کنندگان خارجی اختصاص داده شده،اظهار داشت:امسال برای نخستین بار برخی از فعالان و استادان صنعت چاپ از دو کشور انگلیس و آلمان در کارگاههای آموزشی نمایشگاه تدریس می کنند.
وی ادامه داد:همچنین بر اساس آخرین اطلاعات و آمار،تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه بیست و سوم صنعت چاپ430 شرکت داخلی و 226 شرکت خارجی است که تعداد شرکت کنندگان خارجی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
به گفته رئیس اتحادیه چاپخانه داران،نمایشگاه امسال صنعت چاپ و بسته بندی،تبلور یکپارچگی و همبستگی تمامی فعالین صنعت چاپ و بسته بندی است که در تحقق هدف پیشرفت همه جانبه صنعت چاپ می تواند بسیار موثر و مهم باشد.
وی گفت:برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی،می تواند به عنوان ابزاری مهم برای توسعه و پیشرفت صنعت چاپ در ایران مورد استفاده قرار گیرد،مادامی که همبستگی و یکدلی فعالین این صنعت در کشورتداوم یابد.
وی افزود:با توجه به اینکه فعالین صنعت چاپ ایران به لحاظ شرایط کاری در وضعیت مساوی و برابری نسبت به رقبای جهانی قرار نداشتند،از اینرو برپایی چنین نمایشگاهی که فراهم کننده حضور کشورهای صاحب نام در این عرصه ،قطعا می تواند نقطه عطفی در شروع حرکت شتابان توسعه صنعت چاپ و بسته بندی در کشور باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.