کد مطلب: ۴۴۲۷۴۸

از کدال چه خبر؟

کدام شرکت‌‌ها مجمع بورسی خود را برگزار می‌کنند؟

کدام شرکت‌‌ها مجمع بورسی خود را برگزار می‌کنند؟

بر اساس اطلاعات مندرج در وبسایت کدال، شرکت‌های مختلف بورسی از سهامداران خود برای شرکت در مجامع عمومی و فوق‌العاده خود دعوت به عمل آوردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مروری بر اطلاعات مندرج در وبسایت کدال نشان می‌دهد، امروز شرکت‌ها متفاوتی سهامداران خود را به مجامع عادی و فوق‌العاده دعوت کرده و برخی دیگر نیز از افزایش سرمایه خود خبر دادند.

بر این اساس، شرکت صنعتی پارس مینو از کلیه سهامداران خود برای شرکت در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۹ و سی دقیقه روی سه‌شنبه دوم اردیبهشت دعوت به عمل رسانده است. در این جلسه قرار است در خصوص افزایش سرمایه این شرکت تصمیم‌گیری شود.

دیگر شرکتی که از سهامداران خود برای شرکت در مجمع فوق‌العاده دعوت به عمل آورده است، شرکت شهد ایران با نماد غشهد بوده که قرار است مجمع عمومی خود را در ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد که دستور جلسه آن تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه است.

شرکت زکشت نیز از آگهی ثبت افزایش سرمایه خبر داده است. بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۵ اسفند ۹۸، افزایش سرمایه شرکت از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۳۰۰ میلیارد ریال در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

شرکت ایران ترانسفو (بترانس) نیز از برگزاری مجمع عمومی خود در تاریخ ۲ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح خبر داد. مجمعی که هدف آن انتخاب اعضای هیات‌مدیره است.

نماد دیگری که امروز اطلاعیه برگزاری مجمع خود را اعلام کرده است، شرکت صنعتی بهشهر بوده که با نماد غبشهر در بورس فعال است. در این جلسه که قرار از شنبه ۶ اردیبهشت برگزار شود، تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال مالی ۳۰ آدر ۹۸ و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

سیمان خزر نیز یکی دیگر از شرکتهایی است که از سهامداران خود برای شرکت در مجمع عمومی سالیانه این شرکت در تاریخ ۱۷ اردیبهشت دعوت کرده است.

کلیه سهامداران شرکت‌های فوق می‌توانند برای مطلع شدن از مکان برگزاری مجامع این شرکت‌ها و حضور در آنها به منظور آگاهی از آخرین تصمیمات هیات مدیره به وبسایت کدال یا آدرس وبسایت شرکت‌ها مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.