خبر فوری:

کد مطلب: ۱۲۰۱۷۱

برگزاری نمایشگاه حمل و نقل شهری در شهر آفتاب

برگزاری نمایشگاه حمل و نقل شهری در شهر آفتاب

نمایشگاه حمل و نقل درون شهری از تاریخ 14 لغایت 17 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود. روابط عمومی و امور بین الملل شهر آفتاب، نمایشگاه حمل و نقل درون شهری از تاریخ 14 لغایت 17 دی ماه در فضای بالغ بر 10000 متر مربع زیر نظر اتحادیه

نمایشگاه حمل و نقل درون شهری از تاریخ 14 لغایت 17 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

روابط عمومی و امور بین الملل شهر آفتاب، نمایشگاه حمل و نقل درون شهری از تاریخ 14 لغایت 17 دی ماه در فضای بالغ بر 10000 متر مربع زیر نظر اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.
به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه حمل و نقل درون شهری، شرکت‌های آی تی، کارخانه‌های بزرگ خودروسازی در زمینه حمل و نقل عمومی، شرکتهای معتبر قطعات سازی، اعلمان‌های ترافیک، شرکت‌های دانش بنیان، تمامی اتحادیه‌ها و سازمان‌های کلانشهرهای اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو، حمل و نقل همگانی در این نمایشگاه حضور دارند.
این نمایشگاه با رویکرد حمل و نقل عمومی سالم، اقتصاد مقاومتی و هوای پاک برگزار می‌شود، و در این نمایشگاه مراکز و کلاس‌های آموزشی در زمینه حمل و نقل، ترافیک و هوای سالم، همایش معاینه فنی، مجمع سالیانه اتحادیه نیز پیش‌بینی شده است.
دستاوردهای جدید در عرصه حمل و نقل عمومی که در زمینه دوباره سازی و نوسازی حمل و نقل درون شهری مورد استفاده قرار می‎‌گیرد در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.
گفتنی است مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل درون شهری ساعت 10 صبح روز سه شنبه 14 دی ماه با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود و ساعت بازدید نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 17 می‌باشد که حضور برای عموم مردم آزاد می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.