کد مطلب: ۵۷۴۹۸۸

پیشنهاد شگفت‌انگیز؛ شما هم نیاز به کم کردن هزینه بسته‌بندی و چاپ جعبه مقوایی برای محصول خود دارید!؟

پیشنهاد شگفت‌انگیز؛ شما هم نیاز به کم کردن هزینه بسته‌بندی و چاپ جعبه مقوایی برای محصول خود دارید!؟

با گسترش فضای دیجیتال و استفاده اغلب تولید‌کنندگان، فروشندگان و خریداران از شبکه‌های اجتماعی برای خرید و فروش محصول و خدمات، استفاده از بسته‌بندی خصوصا جعبه مقوایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است. یکی از نکات مهم که اغلب فروشندگان به آن توجه زیادی دارند و نیاز امروز آنها به شمار می‌آید، کم کردن هزینه‌های محصول

با گسترش فضای دیجیتال و استفاده اغلب تولید‌کنندگان، فروشندگان و خریداران از شبکه‌های اجتماعی برای خرید و فروش محصول و خدمات، استفاده از بسته‌بندی خصوصا جعبه مقوایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است. یکی از نکات مهم که اغلب فروشندگان به آن توجه زیادی دارند و نیاز امروز آنها به شمار می‌آید، کم کردن هزینه‌های محصول خصوصا در ابتدای فعالیتشان می‌باشد. این مجموعه‌ها اغلب بدنبال چاپ جعبه یا کارتن برای بسته‌بندی محصولات خود در تعداد کم و در سریع‌ترین زمان هستند. اما چاپخانه ها و تولید کنندگان جعبه و کارتن‌سازان، اغلب توان تولید و عرضه این اقلام برای تیراژ بالا را دارند و در کمترین زمان تولید جعبه و کارتن توسط این مجموعه‌ها ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان می‌برد. چاره کار چیست؟

دلیل اهمیت زیاد استفاده از جعبه مقوایی برای بسته‌بندی چیست؟

جعبه‌های مقوایی با اشکال مختلف در اطراف ما هستند. مشاغل کوچک و بزرگ برای ذخیره‌سازی، حمل و نقل و محافظت از کالاها به آنها نیاز دارند. جدا از این، جعبه‌های مقوایی را می‌توان در اغلب خانه ها پیدا کرد. شاید در پشت کمدها جمع شده و یا زیر تخت مخفی شده باشند. این جعبه‌ها وقتی به خانه ما راه پیدا می‌کنند، دل کندن از آنها دیگر کار آسانی برای ما نیست. شاید برای گارانتی محصولات آنها را حفظ کنیم، شاید برای استفاده بعنوان محافظت از محصولی یا اسباب‌کشی و شاید هم در گوشه انباری بعنوان یادگاری از محصولی که آن را خرید کردیم، حفظشان کنیم.

چاپ جعبه برای بسته‌بندی چگونه به برندسازی و فروش کمک می‌کند؟

چاپ جعبه برای بسته‌بندی یکی از مهمترین اقدامات اولیه برای برندسازی و فروش می‌باشد. اگر شما هم محصولی دارید و می‌خواهید در صورت خرید این محصول، مشتریان شما از شما خرید دوباره داشته باشند، یا شما را به دیگران معرفی کنند، باید برای محصول خود از بسته‌بندی خصوصا جعبه مقوایی و کارتن استفاده کنید. این جعبه و کارتن باید بگونه‌ای باشد که برند شما و اطلاعات شما بر روی آن ثبت شود. بله، اینجا است که به فکر تولید جعبه و یا کارتن برای محصول خود میفتید. اما اگر شروع فعالیتتان باشد حتما می‌خواهید چاپ کارتن یا جعبه در تیراژ کم انجام دهید، تا هم هزینه زیادی نکرده باشید و هم بازار خود را بشناسید… در ادامه شما را با بهترین شرکت چاپ جعبه و کارتن‌سازی و نحوه شناسایی آنها آشنا می کنیم.

شما چه زمانی نیاز به چاپ جعبه مقوایی برای بسته‌بندی خود می‌کنید؟

2wedfgb

اگر شما شروع فعالیتتان باشد و می‌خواهید بازار خود را بسنجید و یا نمی‌توانید در ابتدای فعالیتتان هزینه زیادی بابت بسته‌بندی محصول خود انجام دهید، تولید و یا خرید جعبه و کارتن در تعداد کم بهترین گزینه برای شما است.

مزایای چاپ جعبه و بسته‌بندی برای محصول شما چیست؟

جعبه اولین چیزی که مردم هنگام خرید می‌بینند. یک جعبه اغلب اولین فرصت برای ایجاد تأثیر بر روی مشتری است. بخصوص اگر یک محصول رقابتی می‌فروشید، جعبه با کیفیت مورد توجه قرار می‌گیرد. تولید جعبه با کیفیت نیاز به علم زیادی دارد و تولید آن کار ساده‌ای نیست. در ادامه چند مزیت مهم جعبه های با کیفیت را بررسی می‌کنیم:

جعبه مقوایی باعث حفاظت از محصول شما می‌شود

محافظت از محصولات ضروری است به ویژه اگر نیاز به حمل و نقل جعبه باشد. زیرا بسیاری از محصولات شکننده و حساس به ضربه می‌باشند. ضمن آنکه برای محصولات سنگین جعبه باید مقاومت لازم را داشته باشد.

طراحی خوب روی جعبه مقوایی فروش شما را به طور شگفت‌انگیزی بالا می‌برد

جعبه ها باید ظاهر خوبی نیز داشته باشند. گاهی فقط یک جعبه رنگارنگ با طرح خوب، تمایل به خرید محصول را ایجاد می‌کند بنابراین طراحی جعبه را برجسته و تأثیرگذار می‌کند و راهی عالی برای تبلیغ نام تجاری شما، جذب مشتریان جدید و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

جعبه مقوایی برند شما را تبلیغ می‌کند

به یاد داشته باشید، آگاهی از نام تجاری و شناخت آن مهم ترین موضوع است. یک جعبه ی فراموش نشدنی با طراحی زیبا و جسورانه، باعث می‌شود مردم عکس جعبه را به همراه محصول داخل آن در شبکه‌های اجتماعی خود قرار دهند.

چرا شناخت بهترین مرکز چاپ جعبه و کارتن‌سازی ایران مهم است؟

با بالا رفتن تقاضا برای چاپ جعبه و کارتن‌سازی در تعداد کم و سفارش سریع بسته‌بندی برای محصولات خانگی، امروزه نیاز به مراکزی که بتوانند در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و خدمات را به مشتریان ارائه دهند هر چه بیشتر احساس می‌شود. شناخت این مراکز به شما کمک می‌کند که تمام تمرکز خود را بر بالا بردن کیفیت محصول خود گذاشته و دیگر دغدغه بسته‌بندی نداشته باشید. در ادامه شما را با بهترین مرکز چاپ جعبه و کارتن‌سازی در ایران آشنا خواهیم کرد.

بهترین مجموعه برای چاپ و تولید جعبه مقوایی چه خدماتی را به شما ارائه می‌دهد؟

3erfgb

بهترین چاپخانه جعبه مقوایی اغلب خدماتی مانند چاپ جعبه مقوایی ، چاپ جعبه ایندربرد ، چاپ جعبه مواد غذایی ، چاپ جعبه کیبوردی ، چاپ جعبه بدلیجات و جواهرات و همچنین طراحی جعبه را ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات مربوط به طراحی جعبه مقوایی و چاپ جعبه و دیدن نمونه کار و مشاوره رایگان در زمینه تولید و چاپ جعبه مقوایی و همچنین آگاهی از دیگر فعالیت‌ها از این لینک استفاده کنید.

مهمترین ویژگی بهترین مرکز چاپ جعبه و کارتن‌سازی چیست؟

شاید بتوان گفت انتخاب بهترین مرکز برای سفارش جعبه در ایران کاری دشوار است. در میان تعداد بسیاری از چاپخانه‌ها و کارگاه‌ها و کارخانجات تولید جعبه و کارتن، اینکه بتوان بهترین مرکز را انتخاب کرد، کاری بسیار دشوار است. از مهمترین ویژگی‌های بهترین مرکز چاپ جعبه و کارتن در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن چاپخانه اختصاصی
  • داشتن دستگاه‌های تولید و چاپ کارتن (کارتن‌سازی)
  • استفاده از نیروهای متخصص و طراحان حرفه‌ای
  • داشتن نمونه کارهای قوی
  • پشتیبانی خوب از محصولات
  • مشاوره دادن به مشتریان برای انتخاب بهترین جنس و سایز نسبت به محصولشان

چگونه می‌توان چاپ جعبه مقوایی را در تعداد کم و در سریع‌ترین زمان انجام داد؟

یکی از مهمترین مزیت‌های بهترین چاپخانه جعبه مقوایی این است که میتواند چاپ جعبه مقوایی را نسبت به نیاز مخاطبان در تعداد کم انجام دهد. این چاپخانه قادر است علاوه بر چاپ و تولید انواع بسته‌بندی مانند جعبه و کارتن‌سازی در تیراژ بالای ۱۰ هزار عدد، این قابلیت را دارد که برای سفارشات در تعداد کم نیز به شما خدمات ارائه دهد. این قابلیت که اکثر چاپخانه‌های بزرگ از داشتن آن محروم هستند؛ ارائه خدمات به شرکت‌ها و تولید کنندگان و فروشندگانی است که نیاز به بسته‌بندی جعبه مقوایی و کارتن در تعداد کم برای محصولات خود، خصوصا در ابتدای فعالیت خود دارند.

بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی و کارتن‌سازی در ایران کجاست؟

اگر شما هم نیاز به مشاوره در زمینه چاپ و بسته‌بندی ، چاپ جعبه ، کارتن‌سازی یا چاپ لیبل را برای محصول خود دارید، ما به شما مجموعه چاپ و بسته‌بندی گنجینه پک را معرفی می‌کنیم. اگر نیاز دارید که اطلاعات بیشتری در زمینه بسته‌بندی بدست آورید و نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده کنید به سایت این مجموعه به آدرس https://ganjpack.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های تماس ۰۹۱۲۳۰۱۵۷۳۴ - ۰۲۱۸۶۰۱۹۳۲۰ تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.