کد مطلب: ۷۲۷۱۱۸

بسته ویژه ایرانسل برای سفر به قطر

بسته ویژه ایرانسل برای سفر به قطر

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف تسهیل ارتباطات هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان و مسافران ایرانی کشور قطر، تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه‌ای را برای این رویداد، در فاصله روزهای ۲۷ آبان تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱، در نظر گرفته است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف تسهیل ارتباطات هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان و مسافران ایرانی کشور قطر در روزهای جام‌جهانی فوتبال، تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه‌ای را برای این رویداد، در فاصله روزهای ۲۷ آبان تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱، در نظر گرفته است.

برقراری هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با شماره قطری، برقراری هر دقیقه تماس صوتی از قطر با ایران و نیز دریافت هر دقیقه تماس تلفنی از ایران در کشور قطر، ۹۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت و هزینه ارسال هر پیامک، ۲۰۰۰ تومان و هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه نیز، ۲۰۰۰ تومان خواهد بود.

ایرانسل همچنین برای ایجاد امکان مدیریت بهتر حساب و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سه بسته ترکیبی ویژه رومینگ را نیز در اختیار مشترکان خود قرار داده است. فعال‌سازی این بسته‌ها، با شماره‌گیری کد دستوری #۴۱۱۱۱ و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

جزئیات بیشتر:
https://irancell.ir/b/296725/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.