خبر مهم:

کد مطلب: ۲۰۱۰۶۲

ارزنده:

بعد از المپیک مدتی دور بودم

بعد از المپیک مدتی دور بودم

ملی‌پوش پرش طول می‌گوید که شرایط جور نبوده است تا در مسابقات داخل سالن آسیا نتیجه دلخواهش را بگیرد.

محمد ارزنده در مورد سطح مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا اظهار کرد: این مسابقات سطح بالایی داشت. در ماده‌های ۶۰ متر، پرش طول، پرتاب وزنه و پرش ارتفاع سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود. نماینده‌های قوی در این رقابت‌ها حضور داشتند و نتایج نشان دهنده سطح مسابقات است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در پاسخ به این سوال که چرا در این مسابقات رکورد پایینی را ثبت کرد، گفت: رکورد من در این رقابت‌ها نسبت به قبل بالاتر بود. من تمام تلاشم را کره بودم و در تمرینات همه توانم را گذاشته بودم.

ارزنده افزود: همه کار کردم تا بتوانم نتیجه‌ای درخور شان ایران در این مسابقات کسب کنم، اما قسمت نبود و شرایط جور نشد تا نتیجه دلخواهم را بگیرم. امیدوارم که با ادامه تمرینات بعد از این مسابقات در آغاز فصل نتیجه بهتری بگیرم و برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده شوم.

ارزنده در پاسخ به این سوال که آیا تمریناتش با حضور مربی پیش می‌رود یا خیر گفت: نه من مربی ندارم و با برنامه ای که فدراسیون دارد پیش می‌روم. اگر در برنامه فدراسیون باشد که برای من مربی در نظر بگیرد لطف بزرگی است.

وی ادامه داد: من با شرایط فدراسیون جلو می‌روم تا بتوانم نتیجه خوبی در جاکارتا بگیرم و تمام تلاشم این است که با فدراسیون هماهنگ شویم.

ارزنده افزود: بعد از المپیک مدتی دور بودم. سعی کردم در این مدت خودم خوب تمرین کنم و برگردم تا در قهرمانی آسیا نتیجه خوبی کسب شود و بتوانم پس از این مسابقات با فدراسیون برای کسب نتیجه بهتر در بازی‌های آسیایی صحبت کنم، چون برنامه اصلی فدراسیون دوومیدانی بازی‌های آسیایی جاکارتا است. قهرمانی خل سالن آسیا هم مهم بود اما همانطور که گفتم شرایط برای من فراهم نبود.

ورزشکار پرش طول ایران در ادامه گفت: بعد از این باید با فدراسیون صحبت کنم و شرایط را برای آن‌ها توضیح دهم و ببینم که برای من چه برنامه‌ای در نظر دارد تا در نهایت به یک نتیجه خوب و منجر به مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا منجر شود.

او در پایان در مورد میزبانی ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: میزبانی مسابقات خیلی خوب و آبرومندانه بود.

ارزنده افزود: همه از رییس فدراسیون، دبیر، اسپانسر، کادر و اعضای تیم ملی خوب کار کردند. همه اعضای تیم ملی در این مسابقات به خوبی انتخاب شدند و همه کمک کردند. من هم امیدوارم در آینده بتوانیم با کسب مدال نتیجه زحمات مسئولان را بدهیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.