کد مطلب: ۷۲۳۱۷۷

بلیت رفت و برگشت قطر چند؟

بلیت رفت و برگشت قطر چند؟

معاون وزیر ورزش گفت: قیمت بلیتی که وزیر راه اعلام کرد، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود. اما در سامانه این قیمت دیده نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان درباره قیمت مصوب سفرهای هوایی رفت و برگشت به قطر توضیحاتی ارائه داد.

به نقل از ایسنا، سینا کلهر، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم‌ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درباره قیمت مصوب بلیت رفت و برگشت هواپیما برای سفر به قطر اظهار کرد: قیمتی که وزیر راه اعلام کرد، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.

این را رسما اعلام کردند اما متاسفانه در سامانه این قیمت دیده نمی‌شود. این موضوع باعث می‌شود که بیشتر وقت ما صرف این شود که خبر اعلامی باید در سامانه‌هایی که مردم برای خرید بلیت مراجعه می‌کنند، محقق شود.

او افزود: درباره طرف قطری تعداد قابل توجهی بلیت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی خریده شده است. سه، چهار روز در سامانه هواپیمایی قطر بود اما در آن‌جا هم تحول ایجاد شد.

تلاش ما این است که در همین بازه قیمتی ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بلیت‌ها فروخته شود. سخنگوی دولت قول داده‌اند که خبری که وزیر راه اعلام کرده محقق شود تا مردم هم پروازهای ایرانی و هم پروازهای قطری را به این قیمت خریداری کنند. ان‌شاءالله این موضوع این هفته محقق شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.