کد مطلب: ۵۳۳۳۶۰

بلیت‌فروشی نجومی برای پرواز ممنوعه هند/ قیمت ۱۳۱ میلیون تومان!

بلیت‌فروشی نجومی برای پرواز ممنوعه هند/ قیمت 131 میلیون تومان!

در حالی که پروازهای هند و پاکستان از روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شد، برخی از سایت‌های فروش اینترنتی همچنان بلیت‌فروشی خود را متوقف نکرده و قیمت‌های نجومی برای آن از هشت میلیون تومان تا ۱۳۱ میلیون تومان گذاشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای گذشته و در پی گسترش شیوع ویروس کرونا، پروازهای هند و پاکستان توسط ستاد ملی مقابله با کرونا متوقف شد. محمد حسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره گفت: براساس تصمیم وزارت بهداشت در خصوص پروتکل‌های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت‌های هوایی و همچنین شناسایی ویروس جهش یافته کرونا در آن کشورها، کلیه پروازها به و از دو کشور هند و پاکستان از ساعت ۲۴ امشب ممنوع می‌شود.

این ممنوعیت در حالی ابلاغ شد که برخی سایت‌های اینترنتی، اقدام فروش بلیت پروازهای تهران - دهلی و دهلی - تهران می‌کنند و جالب این که قیمت‌های نجومی و عجیبی برای آن مشخص و اعلام کرده‌اند که از هشت میلیون تومان تا ۱۳۱میلیون تومان متفاوت است.

البته بلیت پروازهای هند از سوی ایرلاین‌های خارجی و به صورت کانکشنی با یک یا چند توقف انجام می‌شود اما در مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف کامل و فوری نقل و انتقال مسافر استثنایی برای ایرلاین‌های خارجی یا نوع پروازها مشخص نشده است.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره گفت: برخی از سایت‌های اینترنتی اقدام به فروش بلیت پروازهای هند کرده اند که این تخلف محسوب شده و با این شرکت‌ها برخورد خواهیم کرد.

1 26

2 15

3 14

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.