کد مطلب: ۵۰۸۱۷۱

بلیط هواپیما قشم چارتر بخریم یا سیستمی؟

بلیط هواپیما قشم چارتر بخریم یا سیستمی؟

با خرید بلیط هواپیما قشم از ره بال آسمان، مطمئن و بی‌واسطه خرید کنید و ارزان و باآرامش به این جزیره زیبا سفر کنید.

جزیره قشم با مساحتی حدود هزار و ۴۹۱ کیلومترمربع، بزرگ‌ترین جزیره ایران است که زیبایی‌های بی‌حدوحصر آن، دل هر گردشگری را می‌رباید. جاذبه‌های خارق‌العاده و کم‌نظیر قشم مسافران بسیاری را مجذوب خود کرده است و آن‌ها را به‌سوی خود می‌کشد. راحت‌ترین راه سفر به این جزیره زیبا از طریق هواپیما بوده که با خرید بلیط هواپیما قشم امکان پرواز هوایی به این جزیره بکر و بی‌بدیل به وجود می‌آید.

جاذبه‌های طبیعی فراوان و مراکز خرید عالی قشم ، این جزیره جنوبی ایران را به مکانی رؤیایی برای استقبال از مسافرانی که از سراسر ایران و جهان برای گشت‌وگذار به آن سفر می‌کنند، تبدیل کرده است. به همین دلیل، افراد زیادی از قشم به‌عنوان یک مقصد مناسب گردشگری یاد می‌کنند. موقعیت جزیره‌‌ای قشم، باعث شده است تا مناسب‌ترین راه دسترسی به آن، پرواز با هواپیما باشد. همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما قشم بیشتر بدانید.

مسیرهای پُرتردد پرواز قشم

از مسیرهای پروازی پرتردد به جزیره قشم می‌توان به مسیرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان و شیراز اشاره کرد. اگر شما هم مسافر قشم هستید، می‌توانید بلیط هواپیما خود را به‌صورت آنلاین از سایت ره بال آسمان خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران قشم

جاذبه‌های گردشگری فراموش‌نشدنی و مراکز عالی برای خرید، قشم را به یک مقصد عالی برای گردشگران تهرانی‌ تبدیل کرده است. بازارچه‌های فراوان و فروشگاه‌های لوکس قشم اجناس درجه‌یک و متنوعی را برای فروش در اختیار گردشگران قرار داده است. از همین رو، مسافران زیادی به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به دنبال خرید ارزان بلیط هواپیما تهران قشم هستند. بهترین راه‌حل برای صرفه‌جویی در هزینه آن است که در خرید بلیط هواپیما تهران قشم دقت کنید. برای این کار لازم است روزانه سایت‌ اینترنتی معتبری مانند ره بال آسمان را چک کنید تا به‌محض مشاهده ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما قشم، آن را بخرید.

بلیط هواپیما مشهد قشم

گشت‌وگذار در جزیره زیبای قشم، مسافران مشهدی بسیاری را طرفدار خرید بلیط هواپیما مشهد قشم در ایام گوناگون سال کرده است. سفر در ایام تعطیل هزینه زیادی را به دنبال دارد؛ اما در مقابل افرادی که دوست دارند یک سفر ارزان‌قیمت داشته باشند یا دسته کم بلیط هواپیما خود را مقرون‌به‌صرفه بخرند، می‌توانند در ایام غیرتعطیل و یا وسط هفته به سفر بروند.

زمان سفر از عوامل مؤثر بر قیمت بلیط است. سفر در ایام کم‌مسافر احتمال خرید ارزان بلیط هواپیما قشم را بیشتر محتمل می‌کند. علاوه بر آن نوع بلیط خریداری شده (سیستمی، چارتر، لحظه آخری) نیز در تعیین قیمت نهایی بلیط تأثیرگذار است. کلاس پروازی (کلاس پروازی اکونومی و بیزینس) را هم از قلم نیاندازید. به‌ویژه در بلیط سیستمی، کلاس پروازی بسیار بر قیمت بلیط هواپیما تأثیر می‌گذارد. حتی شرکت هواپیمایی ارائه‌کننده بلیط نیز بر محدوده قیمتی اثرگذار است.

برای مسافران پرواز مشهد قشم، زمان سفر می‌توانید بسیار پر اهمیت باشد. در روز های سرد زمستانی مشهد، آب‌وهوای گرم جزیره زیبای قشم بسیار به دل آدم می‌چسبد.

انواع بلیط هواپیما قشم

سفر به قشم و دیدن طبیعت زیبا و خارق‌العاده آن باعث شده است تا مسافران جزیره دیدنی قشم از طرفداران پروپاقرص سفرهای هوایی باشند. از همین رو مسافران جزیره دلربا قشم برای سفر به این مکان باید یکی از انواع بلیط هواپیما را که در ادامه معرفی می‌شود، خریداری کنند.

بلیط چارتر قشم

تقاضای فراوان سفر به جزیره زیبای قشم، نشان‌دهنده خارق‌العاده‌بودن این مقصد توریستی است. مسافران قشم همه‌روزه تقاضای خرید بلیط پرواز به این جزیره بکر را دارند. همین موضوع سبب جلب‌توجه شرکت‌های هواپیمایی به این مسیر پروازی شده است و فرصت خوبی را برای چارترکنندگان ایجاد کرده است تا در این مسیر پرطرفدار فعالیت کنند و بلیط چارتر قشم را به فروش برسانند. علاوه بر این، استقبال مردم نیز از این نوع بلیط بسیار زیاد است؛ زیرا بر اساس باورهای قدیمی معتقد هستند که این بلیط معادل با ارزان‌قیمت بودن است. از همین رو، نیاز به یادآوری است ک بلیط­های چارتری دارای نوسان قیمت زیادی هستند. بدین‌صورت که در زمان اوج مسافر قیمت آن گران‌تر شده و در زمان کاهش مسافر قیمت آن ارزان‌تر می‌شود.

در حقیقت بلیط چارتر توسط چارترکنندگانی که اقدام به پیش‌خرید بلیط‌های یک مسیر پروازی مشخص کرده­اند، ایجاد شده و سیاست قیمت‌گذاری بلیط نیز با توجه به قوانین سازمان هواپیمایی کشوری ، توسط همین چارترکنندگان وضع می‌شود. فروش بلیط چارتر در زمانی حدود دو یا سه هفته مانده به تاریخ پرواز انجام می‌شود. از مزایای دیگر بلیط چارتر می‌توان به انجام پروازهای چارتر در تمامی شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و… اشاره کرد.

بلیط سیستمی قشم

وقت‌شناسی و با برنامه سفرکردن، مشخصه اصلی افرادی است که خواهان بلیط سیستمی قشم هستند. از همین رو، بلیط سیسستمی قشم کاملاً مناسب افرادی است که از تاریخ دقیق سفر خود اطلاع دارند؛ زیرا این امکان برای آن‌ها وجود دارد که بلیط سیستمی خود را از مدت‌ها قبل از پرواز خریداری کنند. در حقیقت از نکات مثبت بلیط سیستمی می‌توان به قرارگیری نام افراد در لیست پروازی مشخص، دقیقاً بعد از خرید بلیط اشاره کرد. درحالی‌که در بلیط‌های چارتر مشخصات خریدار، دست چارتر کننده بلیط است که باید آن را به شرکت هواپیمایی مذکور ارسال کنند که گاهی اوقات اشتباهی در ثبت برخی اسامی اتفاق می‌افتد و همین امر سبب تأخیر در پرواز می‌شود.

پرواز سیستمی به‌صورت مستقیم توسط شرکت‌های هواپیمایی ایجاد می‌شود و دارای کلاس‌های نرخی گوناگون با قیمت‌های متفاوتی است. سیاست قیمت‌گذاری و فروش بلیط سیستمی برعهده ایرلاین‌ها است. فروش کلاس‌های پروازی ارزان‌تر زودتر اتفاق می‌افتد که نوسان قیمت بلیط سیستمی در لحظات نزدیک به تاریخ پرواز به همین خاطر است. از همین رو، تهیه بلیط پرواز به قشم از چند ماه قبل از برنامه سفر، انتخاب بهتری است؛ زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتری نخواهد بود.

بلیط لحظه آخری قشم

مسافران هوایی قشم که به‌طور ناگهانی مجبور به سفر می‌شوند، می‌توانند با یک‌راه میان‌بر و تهیه بلیط لحظه آخری قشم خود را به مقصد برسانند. همچنین بلیط لحظه آخری راه‌حلی برای مسافرانی است که هنوز نتوانسته‌اند بلیط سفر خود را تهیه کنند. آن‌ها می‌توانند با خرید بلیط لحظه آخری قشم، خود را به نزدیک‌ترین پرواز روز برسانند.

در حقیقت بلیط‌های چارتر و سیستمی به فروش نرفته ایرلاین‌ها و چارترکننده‌ها، بلیط لحظه آخری را ایجاد می‌کند که فروش آن در لحظات نزدیک به پرواز صورت می‌گیرد. محدودبودن تعداد بلیط لحظه آخری، آن را به گزینه نامناسبی برای سفرهای دسته‌جمعی تبدیل کرده است. اگر اقدام به سفر در ایام کم‌مسافر سال کنید و شانس با شما یار باشد امکان خرید ارزان این نوع بلیط وجود دارد. درحالی‌که قیمت‌ بلیط­های لحظه آخری در ایام مسافرخیر و تعطیلاتی مانند عید نوروز، بسیار گران و نجومی می‌شود.

ره بال آسمان ارائه‌دهنده انواع بلیط هواپیما همچون بلیط لحظه آخری قشم است. برای مشاهده لیست کامل بلیط هواپیما به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید.

بهترین قیمت بلیط هواپیما قشم

بهترین قیمت بلیط هواپیما قشم

پرداخت مبلغی کمتر در ازای دریافت خدمات درجه‌یک، خواسته اکثر مسافران است که در صورت تحقق، به آن بهترین قیمت بلیط هواپیما می‌گویند؛ اما لازم به یادآوری است که عوامل گوناگونی در قیمت بلیط هواپیما تأثیرگذار بوده و هرکدام از این عوامل تعیین‌کننده افزایش یا کاهش قیمت هستند. به‌عنوان مثال بعد مسافتی، یکی از پارامترهای مؤثر در تعیین قیمت بلیط هواپیما قشم است. فاصله شهر شما به‌عنوان مبدأ سفر هوایی با قشم چه مقدار است؟ مسلماً هراندازه فاصله هوایی بین دو شهر زیاد باشد، قیمت بلیط هواپیما قشم هم گران‌تر می‌شود.

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر محدوده قیمتی می‌توان به پارامترهای زیر اشاره کرد:

  1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
  3. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به قشم)؛
  4. شرکت هواپیمایی.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما قشم

زمان طلایی سفر به هر شهری تعیین‌کننده بازه زمانی حضور فراوان گردشگران در آن شهر است. در چنین زمان‌هایی بلیط هواپیما مقصد مدنظر پر متقاضی می‌شود. همین شرایط برای جزیره قشم نیز صادق است و در برخی از ایام سال مسافران زیادی دارد. میزان تقاضا بلیط هواپیما قشم در تابستان‌ها، عید نوروز و تعطیلات رسمی افزایش می‌یابد که در این زمان‌ها امکان خرید بلیط ارزان هواپیما تا حدودی ناممکن می‌شود. در مقابل مسافران تمایل کمتری برای سفر در روزهای وسط هفته و غیرتعطیل دارند که این ایام را به بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما قشم تبدیل می‌کند.

فرودگاه بین‌المللی قشم

فرودگاه بین‌المللی قشم واقع در روستا دیرستان روزانه پذیرای مسافران بسیاری از شهرهای گوناگون ایران است. از فرودگاه قشم به مقصد شهرهایی مانند تهران، شیراز، اصفهان، چابهار، کیش، کرمانشاه و مشهد پروازهایی انجام می‌شود. همچنین پروازهای خارجی از این فرودگاه به دو مقصد دوبی و مسقط برقرار است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

هواپیما ایرلاین‌های متعددی همچون قشم ایر، آسمان، زاگرس، ماهان، ایران ایر و آتا در فرودگاه بین‌المللی قشم نشست‌وبرخاست می‌کند.

روش‌های خرید بلیط هواپیما قشم

بهترین روش خرید بلیط ارزان قیمت پرواز قشم

همواره برای خرید بلیط هواپیما قشم می‌توان از روش حضوری یا روش اینترنتی استفاده کرد.

نیاز به مراجعه به یک آژانس هواپیمایی در روش حضوری الزامی است که در آن از کارشناس فروش بخواهید تا بلیط هواپیما قشم را برای شما رزرو کند؛ اما در روش اینترنتی، با آرامش و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید چمدان‌های سفر خود را جمع کرده و در همان حال بلیط هواپیما قشم را از سایت مطمئنی مانند ره بال آسمان به‌صورت آنلاین بخرید.

مزایای خرید بلیط هواپیما قشم از ره بال آسمان

  1. راحتی استفاده از سایت؛
  2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛
  3. پشتیبانی ۲۴ساعته؛
  4. امکان کنسلی بلیط هواپیما قشم و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.