خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۸۱۵۶

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما و تور مالزی از سفرمارکت

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما و تور مالزی از سفرمارکت

مالزی از آن دسته مقاصد دوست‌داشتنی است که هرگز از دیدنش سیر نمی‌شوید. همه ما با شنیدن نام مالزی یاد ساختمان‌های بلند و لوکس، خیابان‌های تمیز، مراکز خرید باشکوه و بناهای مذاهب گوناگون می‌افتیم.

مالزی از آن دسته مقاصد دوست‌داشتنی است که هرگز از دیدنش سیر نمی‌شوید. همه ما با شنیدن نام مالزی یاد ساختمان‌های بلند و لوکس، خیابان‌های تمیز، مراکز خرید باشکوه و بناهای مذاهب گوناگون می‌افتیم. از آنجایی که در مالزی پیروان کشورهای مختلف زندگی‌ می‌کنند وجود معابد و مساجد به زیبایی این کشور افزوده است.

چرا سفر به مالزی؟

اصلا چرا باید به مالزی سفر کرد؟ پاسخ ساده است در این کشور چندین فرهنگ و دین را به صورت یک جا می‌بینید. از مساجد باشکوه مسلمانان گرفته تا معابد بوداییان که بسیار دیدنی است. شما با سفر به این کشور چندین فرهنگ را می‌بینید که به خوبی در کنار یکدیگر انس گرفته‌اند. همچنین وجود جاذبه‌های گردشگری خارق‌العاده‌ای مانند سواحل بکر ماسه‌ای، جزایر سرسبز، پارک‌های ملی، مراکز تفریحی و غیره باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این سرزمین جادویی سفر کنند. چه بخواهید در جنگل به گردش بپردازید و چه بخواهید در ساحل قدم بزنید مالزی جایی عالی برای این کار است.

همچنین اگر قصد خرید اجناس لوکس و یا تفریح در لوکس‌ترین مراکز تفریحی دارید مالزی حسابی شما را سرگرم می‌کند. اگر شما هم تمایل دارید تا با تور مالزی همراه شوید بد نیست تا این مقاله را مطالعه کنید؛ زیرا می‌خواهیم بهترین زمان تهیه بلیط هواپیما و تور مالزی را به شما بگوییم.

5 1

دیدنی های مالزی

یکی از اصلی‌ترین جاذبه های دیدنی مالزی غارهای باتو است. در ورودی این غارها مجسمه‌ای بسیار بزرگ از خدای هندوها قرار گرفته که با رنگ طلایی زینت بخشیده شده است. در کنار آن نیز پله‎‌هایی تعبیه شده که هندوها در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها بالا رفته و وارد غارها می‌شوند. معبد کک لوک سی از دیگر دیدنی های مالزی شمرده می‌شود که در سال ۱۸۹۱ ساخته شده است.

این معبد یکی از مهم‌ترین معابد جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود که مجسمه‌ها و تصاویر منحصر به فردی را در خود جای داده است. جزیره ردانگ، پارک ملی باکو، شهر تاریخی جرج تاون، مجمع الجزایر لنکاوی و غارهای مولو از دیگر جاذبه های توریستی مالزی شمرده می‌شوند که مورد بازدید مسافران تور مالزی قرار می‌گیرند.

6 2

بهترین زمان سفر به مالزی از نظر آب و هوا

آب و هوای مالزی استوایی است و در تمام ایام سال می‌توان رطوبت هوا را در آنجا حس کرد. همچنین به دلیل بارش‌های شدید در نیمه دوم سال بهتر است که ماه‌های فروردین تا خرداد را برای سفر به این کشور انتخاب کنید. اگر در این مدت با خرید تور از safarmarket به مالزی سفر کنید، به آسانی می‌توانید در سواحل آن شنا کرده و به تفریحات دریایی بپردازید.

در فصل تابستان نیز به دلیل گرمای زیاد می‌توان صبح‌ها و عصرها به گردش پرداخت و تا پاسی از شب به کلوب‌های شبانه رفت. همچنین توصیه می‌کنیم که در سفر به مالزی همیشه یک چتر اضافه همراه داشته باشید و منتظر تغییرات آب هوایی غیر منتظره باشید.

بهترین زمان سفر به مالزی برای شرکت در جشنواره‌ها

از آنجایی که ادیان مختلف در مالزی وجود دارد پس رویدادهای دینی متعددی را نیز می‌توان در این کشور دید. یکی از جشن‌های محبوب مالزی جشن نیمه پاییز یا جشن کیک ماه نام دارد که در ماه سپتامبر اجرا می‌شود. فلسفه این جشن به زمانی برمی‌گردد که در قرن ۱۴ چینی‌ها علیه مغول‌ها قیام کرده و بر آن‌ها پیروز شدند.

امروزه به دلیل پخت کیک به شکل ماه در این ایام مسافران زیادی در ماه سپتامبر راهی مالزی می‌شوند و تجربه جالبی را رقم می‌زنند. جشن وساک نیز از دیگر رویدادهای این کشور است که در اردیبهشت و یا خرداد برگزار می‌شود. در این روز بودایی‌ها شمع روشن می‌کنند و کار خیر انجام می‌دهند. به همین دلیل می‌توان این دو ماه را یکی از بهترین‌ زمان‌ها برای سفر به مالزی دانست. ژانویه و یا فوریه نیز آغاز سال نو چینی‌ها است و اگر دوست دارید با بالن‌های رنگی و نورپردازی‌های قرمز عکس یادگاری بگیرید این ایام بهترین فرصت است.

نکات مهم سفر به مالزی

- در بازدید از بناهای مذهبی باید لباس بلند که شانه‌ها و بازوها را بپوشاند به تن کنید.
- در سفر به مالزی حتما کرم ضدآفتاب، کلاه و عینک آفتابی همراه داشته باشید.
- برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بد نیست تا از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.
- بهتر است برای تهیه غذا به سراغ رستوران‌های معتبر بروید و از اغذیه فروشی‌های خیابانی خرید نکنید.
- قبل از سوار شدن به تاکسی درباره نرخ آن چانه بزنید.
- پارچه سانگکت، قهوه سفید، شیرینی دادال و دمپایی سنتی از جمله سوغات مالزی است که محبوبیت زیادی دارند.

در آخر، اگر قصد سفر به مقاصد خارجی پرطرفدار مانند استانبول، دبی، آنکارا و غیره با خرید بلیط هواپیما خارجی دارید به لینک https://safarmarket.com/flights/international سر بزنید و به کمک سفرمارکت همه قیمت‌ها را یکجا مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین اگر قصد سفر به مالزی و یا هر مقصد دیگر دارید می‌توانید روی سفرمارکت حساب کنید. رزرو بلیط قطار، رزرو تورهای داخلی، رزرو ویلا و اقامتگاه و هتل نیز از دیگر خدمات سفرمارکت است.

همچنین با نصب اپلیکشین سفرمارکت آسان‌تر به خدمات سفر دسترسی پیدا کرده و در کمترین زمان کار رزرو را انجام دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.