کد مطلب: ۵۹۰۵۹۹

بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت زیر ۲۰ میلیون

بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت زیر ۲۰ میلیون

بهترین لپ‌تاپ زیر ۲۰ میلیون در صورتی منطقی است که به برنامه‌های گرافیکی نیازی نداشته باشید و کارهای سختی از لپ‌تاپ انتظار نداشته باشید. لپ‌تاپ‌های گران تر مانند مک‌بوک ایر ممکن است دارای قدرت و ویژگی‌های زیادی باشند که برای همه کارهای ممکن وغیرممکن مناسب باشند. با این حال، اگر نیازی به یک دستگاه قابل

بهترین لپ‌تاپ زیر ۲۰ میلیون در صورتی منطقی است که به برنامه‌های گرافیکی نیازی نداشته باشید و کارهای سختی از لپ‌تاپ انتظار نداشته باشید. لپ‌تاپ‌های گران تر مانند مک‌بوک ایر ممکن است دارای قدرت و ویژگی‌های زیادی باشند که برای همه کارهای ممکن وغیرممکن مناسب باشند. با این حال، اگر نیازی به یک دستگاه قابل حمل یا بودجه‌ی زیر ۲۰ میلیون دارید این مقاله به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

خرید لپ‌تاپ ارزان‌قیمت زیر ۲۰ میلیون

شاید به نظرتان چون ارزان هستند، قابلیت‌های چندانی نداشته باشند! اما این لپ‌تاپ‌ها بیشتر از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید قابلیت دارند. این لپ‌تاپ‌ها عملکرد فوق العاده و مقدار مناسبی از ویژگی‌ها را در یک شاسی قوی جمع‌آوری کرده‌اند و برای خرید آن‌ها به قسط و قرض نیازی ندارید.

اگر با لپ‌تاپ کارهای گرافیکی مانند ویرایش ویدیو یا بازی با وضوح بالا نمی‌کنید، تهیه لپ‌تاپ با بودجه‌ی زیر ۲۰ میلیون از نظر اقتصادی منطقی‌تر است. چه برای دانشگاه به دنبال یک لپ‌تاپ قابل حمل باشید، یا برای انجام امور روزانه به لپ‌تاپ نیاز دارید، این لیست را دنبال کنید.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad L3

این مدل برگرفته از دو لپ‌تاپ L340 و S540 طراحی شده و به نسبت سخت‌افزار مناسبی که در آن کار شده است، وزن نسبتا کمی دارد. جنس بدنه از پلاستیک باکیفیت انتخاب شده و به وزن سبک حدود ۲٫۲ کیلوگرمی آن کمک بزرگی کرده است.

برای جنس قاب پشتی نیز از پلاستیک با کیفیت استفاده شده است که علاوه بر مقاومتی که در برابر خط و خش دارد، جنس پلاستیک باعث شده تا مات به نظر برسد و بنابراین اثر انگشت بر روی قاب بالایی و پایینی لپ‌تاپ نمی‌ماند.

برای تامین صدای لپ‌تاپ نیز از دو اسپیکر در قسمت زیرین و جلوی لپ‌تاپ استفاده شده و از فناوری‌های استریو و دالبی بهره می‌برد.

2wedfgb

صفحه نمایش این لپ‌تاپ لنوو ۱۵٫۶ اینچ HD به همراه پنل TFT و رزولوشن ۱۰۸۰x1920، روکش مات و نرخ تصویر ۶۰ هرتز توانایی ارائه تصویری مطلوب به کاربران را دارد. همانطور که اشاره کردیم از روکش مات برای صفحه نمایش استفاده شده که در محیط‌های پرنور، از بازتاب نور و خستگی چشم جلوگیری می‌کند. برای اتصال صفحه نمایش و بدنه از یک لولای سراسری که تا زاویه ۱۸۰ درجه باز می‌شود استفاده شده و استحکام قابل قبولی دارد.

قیمت لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad L3 هزینه‌ای نزدیک به پانزده میلیون را باید در نظر بگیرید.

لپ‌تاپ ایسوس R565EA

این مدل یکی از لپ‌تاپ‌های میان‌رده‌ی شرکت ایسوس است و برای کاربری روزانه مانند شرکت در کلاس آنلاین، وب‌گردی، تماشای فیلم و استفاده از نرم‌افزارهای سبک بدون نیاز به حافظه گرافیکی مانند آفیس مناسب است.

مهمترین ویژگی که باعث شد این لپ‌تاپ را برای لپ‌تاپ دانش‌آموزی به شما پیشنهاد دهیم، طراحی ساده و کلاسیک اما با به‌کارگیری متریال باکیفیت در ساخت این لپ‌تاپ است.

3erfgh 1

برای سخت‌افزار از یک پردازنده مرکزی نسل یازده ساخت شرکت اینتل استفاده شده و از پردازنده گرافیکی مجزا در این لپ‌تاپ اثری نیست و همین موضوع این مدل را برای کاربری عمومی مناسب کرده است. اما بهره‌‍مندی از ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 سرعت عملکرد CPU را بهبود بخشیده است؛ همچنین فضای ذخیره‌سازی هیبریدی ۱ ترابایتی از نوع هارددیسک و ۱۲۸ گیگابایت فضای هارد SSD سرعت را به همراه حجم ایده‌آل به کاربر ارائه می‌کند.

صفحه نمایش لپ‌تاپ R565EA با اندازه استاندارد ۱۵٫۶ اینچی HD کیفیت تصویری ایده‌آل دارد و سیستم صوتی با پشتیبانی از فناوری SonicMaster صدایی همه جانبه و واضح را به کاربران ارائه می‌دهد.

برای خرید لپ‌تاپ ایسوس R565EA بودجه‌ای نزدیک به هفده میلیون را باید در نظر داشته باشید.

در آخر برای بررسی و اطلاع از قیمت لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام ، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.