کد مطلب: ۳۵۳۷۲۲

نماینده ویژه مدیرعامل گروه در فروش و خدمات پس از فروش:

به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم

به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم

نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش از بررسی مشکلات مشتریان در کارگروه ویژه خبر داد و گفت: به دنبال راهکارهایی هستیم تا ضمن حل مشکلات ایجاد شده برای مشتریان بتوانیم رضایت این عزیزان را کسب کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سایپانیوز، عبدالله بابایی با اشاره به مطلب فوق گفت: روز گذشته از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 میزبان مشتریانی بودیم که به نوعی با مشکل مواجه شده بودند و سخنان این عزیزان را به صورت کامل شنیدیم و با دسته بندی مشکلات به دنبال راهکارهایی هستیم که بتوانیم مشکل مشتریان را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مشتریان قیمت تحویل خودروها بود که مقرر شد علیرغم ایجاد ضرر و زیان برای گروه سایپا، در راستای کسب رضایت مشتریان، قیمت خودروهایی که تاریخ تحویل آنها تا پایان دی ماه 1397 است با قیمت قبلی محاسبه و به مشتریان تحویل شود.

بابایی ضمن عذرخواهی از مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها با تاخیر مواجه شده است خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم شریف می دانند از ابتدای سال مشکلاتی به دلیل تحریم برای کشور عزیزمان ایجاد شد که صنعت خودروسازی و سایپا نیز از این مشکلات مستثنی نبود و همین امر باعث شد تا شرکای تجاری گروه سایپا به صورت یکطرفه و با وجود داشتن قرارداد و تعهد، همکاری خود را با سایپا قطع و از کشور خارج شوند که این موضوع موجب کاهش تولید و به تبع آن تاخیر در تحویل خودروها شد.

نماینده ویژه مدیرعامل گروه در فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: با نگاه ویژه مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، حمایت وزیر محترم صنعت و همچنین همراهی قطعه سازان کشور تولید در خطوط گروه سایپا در حال افزایش است و امیدواریم بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به تعهدات معوق خود عمل کنیم.

وی در خصوص تعهدات معوق خانواده رنو نیز گفت: در خصوص تعهدات معوق خودروهای خانواده رنو در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم حداقل به تعداد تعهدات موجود قطعه از شرکت رنو و رنو پارس دریافت و پس از تولید، تحویل مشتریان دهیم ولی چنانچه رنو در این خصوص همکاری نکند به دنبال طرح جایگزین هستیم و در این طرح، سبدی از خودروهای موجود و قابل عرضه را معرفی خواهیم کرد تا مشتریان گرامی با انتخاب خود نسبت به طرح جایگزین اقدام کنند.

بابایی تاکید کرد: در این طرح نیز مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها تا پایان دی ماه بوده خودروهای جایگزین را با قیمت قبل تحویل خواهند گرفت و جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان افزود: گروه خودروسازی سایپا با تمام توان به دنبال حل مشکلات مشتریان خود است و در راستای کسب رضایت این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.