کد مطلب: ۴۷۳۷۵۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افت ۲.۵ درصدی شاخص بورس / افت ۶۳ درصدی حجم معاملات خرد بازار

افت 2.5 درصدی شاخص بورس / افت 63 درصدی حجم معاملات خرد بازار

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با ریزش 2.5 درصدی به کانال یک میلیون و 684 هزار واحدی بازگشت. همچنین ارزش معاملات خرد امروز بازار سرمایه 9900 میلیارد تومان بود که نسبت به روز قبل، افت 63 درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود 2.5 درصد ریزش کرد و به کانال یک میلیون و 684 هزار واحد رسید، همچنین شاخص هم وزن نیز حدود 1.5 درصد ریزش داشت.

همچنین ارزش معاملات خرد امروز بازار سرمایه، 9900 میلیارد تومان بود که نسبت به روز قبل، افت 63 درصدی داشته است، گروه فلزات اساسی بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داده‌اند و ارزش دادوستد در آن‌ها از 1350 میلیارد تومان فراتر رفته است.

11 شهریور

امروز سه نماد فارس و شستا و شپنتا بیشترین تاثیر منفی روی شاخص کل بازار را داشتند و نماد فملی بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار داشت.

همچنین امروز ثبت سفارش عرضه اولیه سهام شرکت برق و انرژی پیوندگسترپارس با دامنه قیمت 18300 تا 18500 و حداکثر نقدینگی 277,500 تومان ساعت 13 شروع شد و تا ساعت 17 ادامه دارد.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی ادراکی

    دولت زورش به چهارتا دلال حقوقی نمی رسد و برغم وعده حمایت حداقل ده روزه از بازار سرمایه عملا بیش از 50 درصد اصل سرمایه مردم بیچاره را به باد داده آنوقت به کشورهای موفق حاشیه خلیج فارس ایراد می گیرد
    درست است که سازمان بورس خیلی مقصر است اما تقصیر اصلی به گردن دولتی ها و دلالان مورد حمایت دولت است باید قوه قضاییه ورود کند من بعنوان وکیل و کارشناس حقوقی و نه کارشناس اقتصادی صدها دلیل می آورم برای ضمانت دولت و حاضر به هر نوع همکاری در راستای معرفی عوامل سقوط بورس ایران در سه هفته اخیر و در نتیجه خسارت مردم هستم هیچ پول و حقوقی هم نمی خواهم مگر دو هفته مهلت برای سامان دادن به بورس و یا در غیر اینصورت حاضر به تحمل هر نوع مجازاتی هستم.

  • ناشناس

    هستیم را به آتش کشیدی (منظور شاعر سرمایه بیچاره مردم لای دندون های تیز و بی رحمه ک غارتگرن)
    اگر مانده بودی تو را تا به عرش خدا میرساندماگر مانده بودی تو را تا دل قصه ها مـیکشاندماگر با تو بودم به شب های غربت که تنها نبودماگر مانده بودی ز تو مینوشتم تو را میسرودممانده بودی اگر نازنینم زندگی رنگ و بوی دگر داشتاین شب سرد وغمگین غربت با وجود تو رنگ سحر داشتبا تو این مرغک پر شکـسته مانده بـودی اگر بال و پر داشتبا تو بیمی نبودش ز طوفان مانده بودی اگر همسفر داشتهستیم را به آتش کشیدی سوختم من ندیدی ندیدیمرگ دل آرزویت اگر بود مانده بودی اگر میشنیدیبا تو دریا پر از دیدنی بود شب ستاره گلی چیدنی بودخاک تن شسته در موج باران در کنار تو بوسیدنی بودبعد تو خشم دریا و ساحلبعد تو پای من مانده در گلمانده بودی اگر موج دریا تا ابد هم پر از دیدنی بودبا تو و عشق تو زنده بودم بعد تو من خودم هم نبودمبهترین شعر هستی رو با تو مانده بودی اگر میسرودممانده بودی اگر نازنینم زندگی رنگ و بوی دگر داشتاین شب سرد وغمگین غربت با وجود تو رنگ سحر داشت

  • ناشناس

    ایشالا جو بایدن برنده میشه و بورس پرواز میکنه و نقشه دشمنان شکست میخوره

  • ناشناس

    دشمن به دنبال نابودی بورسه و با رسانه های معاند در حالا پمپاژ خبرهای منفی درباره بورس هست . بدانید که روزی دست شما رو خواهد شد .

  • رفعت

    سلام شاخص بورس حباب داشت و با واقعیت بازار همخوانی نداشت داره به بازار واقعی نزدیک میشه اگه حوصله ندارید پولتون بکشید واویلا هم نکنید الان فقط باید صبر کرد

  • ناشناس

    نظرات کارشناسا خیلی با حاله، میگن فردا بورس مثبته، فردا که منفی میشه میگن پیشبینی میکردیم اینجوری میشه،

  • پیام

    فقط تنها امیدواری برای۱۵ مهر ماه هستش
    مثل سال پیش.
    البته بورس خلوت شده و تمام کسانیکه فقط برای سود کوتاه مدت اومده بودن دیگه رفتن.
    فهمیدن بازار ارز با بورس خیلی تفاوت داره

  • ناشناس

    در بازار بورس و ارز نباید وارد شد چون در این دو بازار بازیگر اصلی دولت و خصولتی ها با پشتیبانی حاکمیت هستند و هدفشان دست بردن در جیب مردم برای جبران کسری بودجه است.
    و بورسی که در آن بازارسازی انجام گرفته است حبابش خیلی زود خواهد ترکید و شاخص کل به زیر یک میلیون باز خواهد گشت و این امر دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.

  • پیام

    بورس دقیقا از ۱۵ مهر به بعد مثبت میشه
    کسانیکه تجربه سالهای پیش رو دارن یادشون
    هست.بورس یعنی هدف گزاری بلند مدت

  • ناشناس

    بدتر از همه سلب اعتماد مردم از دولته دیگه کسی دارا دومو نمیخره مردمو بیچاره کردید فقط خدا حقمونو ازتون بگیره.